Dora Body Studio x MagMe trening koji pokreće i učvršćuje cijelo tijelo

Do sad smo odradili tri full body workout treninga, u kojima smo počeli tijelo pripremati za ljeto i sagorijevati potkožno masno tkivo, a danas je vrijeme i za posljednji, četvrti video iz te serije. S obzirom na to da smo čitave zime vježbali pod palicom nama omiljene trenerice Dorotee Kraljević, fitness i pilates instruktorice te vlasnice Dora Body Studija, koja nas je naučila pravilno izvoditi vježbe te postići utegnuto tijelo, čvrst core i bolju posturu, na najboljem smo putu da do ljeta budemo u formi života. Baš smo zato osmislili tromjesečni ljetni program Dora Body Studio x MagMe, a ovaj mjesec proveli smo u borbi sa sagorijevanjem masnoća kako bismo postigli idealnu figuru za ljeto.

I ovaj trening ćemo odraditi po istom principu kao i prijašnje, a to je da ćemo 40 sekundi vježbati, a 10 sekundi ćemo odmarati tijelo, odnosno pripremati se za idući poziciju. Trening cilja na sve dijelove tijela i bitno je ostati cijelo vrijeme u kontinuiranom tempu.

Dorotea Kraljević

Trening započinjemo s niskim skipom te polako prelazimo u visoki skip i tako naizmjence svih 40 sekundi vježbe. Slijede čučnjevi, najprije izvodimo čučanj s jednom pa s drugom rukom prema podu te pri tome pazimo da je pokret iz kuka, a ne iz leđa te potom radimo čučanj skok. Skočimo naprijed, a zatim hodamo natrag u čučnju te se nakon toga spuštamo se u visoki plank s jednim koljenom na podu te radimo sklek, naizmjence mijenjajući koljena.

Ostajemo u visokom plenku te ulazimo u desni bočni plenk i provlačimo desnu nogu naprijed-natrag. Kasnije ćemo tijekom videa istu vježbu ponoviti, ali s lijevom stranom. Tijekom izvođenja vježbe core mora biti stabilan te treba pripaziti da kuk ne “pada” prema podlozi. Isto tako, važno je pripaziti da su koljeno i lakat u istoj ravnini te da su ramena i trup stabilni, a nogom koja je na podu trebate pritiskati podlogu. Ako vježbu pravilno izvodite osjećat ćete kako rade ramena, dio trupa te unutarnji dio bedara.

Dižemo se u stajaću poziciju te radimo naizmjence niski pa visoki skip sa nogama sa strane. Zatim skačemo dva čučnja unatrag pa hodamo naprijed u čučnju, a nakon toga se spuštamo na podlogu u visoki plenk te se dižemo i spuštamo u podlakticama. Kad se nalazimo u spuštenoj poziciji napravimo skok van i skok unutra s time da cijelo vrijeme treba paziti na stabilnost.

Radimo, zatim, sunožne skokove s rukama uz tijelo ili dignutima iznad glave. Slijedi desni iskorak prema naprijed tijekom kojeg ćemo raditi kick s koljenom prema naprijed, a bitno je pritom držati balans na prednoj nozi i imati oslonac u toj nozi. Ovu ćemo vježbu kasnije u videu ponoviti i s lijevom stranom tijela.

Ulazimo u bočni plank s koljenom na podu, dok će nam druga noga raditi gore-dolje. Važno je da kuk ostane neutralnoj poziciji te core stabilan. Za sam kraj treninga ostali su nam skokovi lijevo-dsesno tijekom kojih moramo raditi rukama uz tijelo, kontrolirano. Obavezno još jednom ovog tjedna treba ponoviti trening, a nova serija Dora Body Studio x MagMe treninga je na rasporedu u utorak 11. svibnja u 18 sati na portalu MagMe.

Fotografije: Denis Butorac