Utegnuto tijelo, čvrst trbuh i bolja postura? Dora Body Studio uči nas kako pravilno vježbati

U suradnji s pilates i fitness instruktoricom Doroteom Kraljević, vlasnicom zagrebačkog Dora Body Studija, odlučili smo osmisliti set treninga kroz 12 tjedana kojima je cilj ne samo da vas pokrenemo, već i da se ulovimo u koštac s borbom protiv bolnih leđa uzorkovanih radom od doma, ali i da vas potaknemo na to da vježbate tijekom cijele godine, čak i kad vam je tijelo skriveno slojevima odjeće – jer je poanta da ste zdravi, a ne da izgledate lijepo. No, s ponosom možemo najaviti, da smo osmislili set vježbi uz pomoć kojih ćete – ako ih vjerno pratite iz tjedan u tjedna – postići i jedno i drugo.

Dorotea Kraljević bila je profesionalna sportašica, točnije tenisačica, da bi po prestanku karijere odlučila sva prikupljena znanja i iskustvo usmjeriti u naobrazbu drugih te je osnovala privatni health fitness studio u centru Zagreba pod nazivom Dora Body Studio. Profesionalna pilates i fitness trenerica također je završila i tri razine McGill metode zbog kojih poseban fokus stavlja na leđa. Osim toga, ono što je od iznimne važnosti, naglašava Kraljević, je i pravilno izvođenje vježbi.

Dorotea Kraljević

Upravo smo zato čitav prvi video trening odlučili posvetiti pravilnom načinu izvođenja vježbi koje je ključno za bilo kakav napredak i vidljive rezultate. Prije nego što kliknete play, morate biti spremni na trening, ali isto tako morate dobro naćuliti uši – jer ono što Kraljević u prvom videu govori, bitno nam je za praćenje svih daljnjih treninga koji će biti online svakog utorka u 18 sati na portalu MagMe.

Dakle, ovaj smo trening osmislili kao edukativan video: Kraljević ne samo da će vam pojasniti osnovne pozicije koje ćemo prolaziti (te otežavati) na svakom treningu pilates flowa, već vas i naučiti što je neispravno te razbiti mitove poput onog da što dublje uđete u čučanj, to ga bolje izvodite.

“Ovim se vježbama radi na stabilnosti trupa, stabilnosti ramenog zgloba, poboljšanju posture, jačanju ruku, definiciji nogu, podizanju stražnjice te generalno jakosti, kontroli, pa i gubljenju kalorija. Ovakav tip treninga ima ogromne benefite za zdrava leđa, zato smo i napravili edukativan video kako bismo ispravnim vježbama postigli da nas leđa što manje bole”, rekla je Kraljević.

Na kraju svega rezultat će biti i utegnuto tijelo, no prije toga morate naučiti koje su oslonačke točke, što je neutralna pozicija kralježnice i zdjelice te na što obratiti pažnju prilikom izvođenja hip hunch pokreta, najvažnijeg pokreta ne samo na treningu, već i u svakodnevnom životu. Jeste li spremni? Slijedi prvi pilates flow trening by Dora Body Studio x MagMe.

Fotografije: Denis Butorac