Spajanje brendova za kreiranje posebnih kolekcija znači preklapanje njihovih ideala i stajališta. Neke suradnje zato nas vesele više, a neke manje. No upravo iz tog razloga posebno jedva čekamo najavljenu suradnju Rolexa i brenda Supreme koja bi se trebala ostvariti ove godine. Kada se priča o spoju vječne klasike koju predstavlja Rolex i mladenačke neovisnosti koju zagovara Supreme, teško je biti nezainteresiran za rezultat. Još uvijek nije poznato vrijeme lansiranja, no mnogi su mediji već počeli nagađati o čemu će se točno raditi.

Svjetski portal High Snobiety otišao je korak više i objavio pet skica satova za koje misle da bi mogli biti proizvod ove suradnje. Skice su napravili po uzoru na neslužbenu suradnju ova dva brenda iz 2013. godine kada se pričalo o samo 20 proizvedenih satova sa sloganom Fuck em.

U svakom slučaju, jedva čekamo vidjeti rezultate spajanja dva ovoliko moćna, a u isto vrijeme potpuno različita brenda.