Dora Body Studio x MagMe trening pasivnog pilatesa za podizanje stražnjice

Pojačavamo intenzitet i težinu naših online treninga pilates flowa Dora Body Studio x MagMe koje je za nas osmislila Dorotea Kraljević, pilates i fitness instruktorica te vlasnica studija jer, ako vježbate s nama od početka, sada ste već u dobroj formi. Video treninzi osmišljeni su tako da nam pomognu u cilju postizanja utegnutog tijela te da ojačamo core i imamo bolju posturu, a uz to ćemo se obračunati s negativnim posljedicama sjedilačkog načina života i rada od kuće (čitaj: na kauču) te sagorijevati kalorije. Poanta video treninga je najprije zdravlje, s fokusom na zdravlje leđa, ali i da se kroz pilates flow opustite i osjećate bolje u svojem tijelu, jer ako redovito pratite naše treninge, rezultati su zagarantirani.

I ovaj će trening biti nastavak na prošle, što se tiče vježbi koje izvodimo, ali je Kraljević već na početku najavila da će biti žestok jer – spremni smo za to. Ako imate bilo kakvih pitanja vezana uz Dora Body Studio x MagMe treninge ili želite dodatno trenirati, našoj se omiljenoj pilates i fitness instruktorici možete obratiti putem Instagram profila ili web stranice te rezervirati termin za dodatnu tjelovježbu i nadogradnju.

Do sad smo naučili pravilno izvoditi vježbe, što primjenjujemo u svakom treningu, radili smo na jačanju corea te gluteusima, posvetili se izdržljivosti i tricepsu, a prošli put smo, u sklopu sedmog po redu video treninga, vježbali u serijama kako bismo postigli maksimalan efekt.

Prošli put radili smo aktivno-pasivan pilates koji je idealan za gubljenje potkožnog masnog tkiva i to po novom konceptu, a danas nam slijedi trening pasivnog pilatesa. Izvodit ćemo osam vježbi u seriji i tih će se osam pokreta ponavljati na jednoj i drugoj strani, a započet ćemo s desnom.

Kako bismo zadržali dinaminku prve dvije vježbe izvodimo u stajaćoj poziciji, zatim dvije na podu, potom se vraćamo u stajaću poziciju pa natrag na izvođenje vježbi na podu. Svaka vježba ima šest ponavljanja, a započet ćemo s iskoracima i čučnjevima iz kojih idemo u vagu pa slijede plankovi. Dakle, ponavljat ćemo potom vježbe koje smo naučili u ranijim videima, ali na nešto drugačiji način jer koliko god je ovaj tip treninga pasivan, on je puno naporniji nego aktivan. Ali vrijedi – jer ćemo tijekom treninga raditi na podizanju stražnjice, na unutarnjem dijelu bedara te na coreu.

Idući, 10. po redu pilates flow trening je na rasporedu u utorak 02.02u 18 sati na portalu MagMe.

Fotografije: Denis Butorac