Dora Body Studio X MagMe intenzivan trening za predblagdansko razdoblje

U suradnji s pilates i fitness instruktoricom Doroteom Kraljević, vlasnicom zagrebačkog Dora Body Studija, koja će nam kroz 12 video treninga pomoći u cilju da utegnemo tijelo, ojačamo core i imamo bolju posturu, a uz to ćemo se obračunati s negativnim posljedicama sjedilačkog načina života i rada od kuće (čitaj: na kauču) te treningom i sagorijevati kalorije. Poanta video treninga je najprije zdravlje, s fokusom na zdravlje leđa, ali i da se kroz pilates flow opustite i osjećate bolje u svojem tijelu, jer ako redovito pratite naše treninge, rezultati su zagarantirani.

Ako nas pratite otpočetka znate da smo prije dva treninga započeli s nešto intenzivnijim tempom, a ovaj će, peti po redu trening, nakon kojeg nam slijedi tjedan dana pauze za vrijeme blagdana, biti najžešći do sad. Nakon što smo naučili pravilno izvoditi vježbe, što primjenjujemo u svakom treningu, radili smo na jačanju corea te gluteusima, a u današnjem ćemo se treningu posvetiti izdržljivosti i tricepsu. Iako su vrata Dora Body Studija privremeno zatvorena, vježbati možete uz naše treninge, javiti se Kraljević putem Instagram profila ako imate neka pitanja vezana uz vježbe koje pokazuje u videu te se putem njezine službene stranice prijaviti na online treninge koje drži.

Dorotea Kraljević
Dorotea Kraljević

U današnjem videu pripremite se za pozicije u kojima ćemo testirati izdržljivost te raditi na tricepsu. Riječ je o nešto kraćem, ali intenzivnom pilates flow treningu u kojem ćemo raditi dosta čučnjeva iz kojih ćemo ići u iskorake te bočne plankove kako bismo aktivirali core.

Najprije ćemo razgibati kukove te nam je početna pozicija niski čučanj i, kao uvijek, moramo pripaziti na leđa – moraju biti izdužena i u neutralnoj poziciji. Iz dubokog čučnja protezat čemo se u vis, a zatim slijedi serija kratkih čučnjeva koje ćemo izvoditi i na prstima. Slijedi središnji dio treninga u kojem i dalje pazimmo na poziciju leđa te iz visokog planka ulazimo u downer dog.

Slijede čučnjevi i iskoraci kao i bočni plankovima u kojima također koljena privlačimo prema prsima te radimo na izdržljivosti i jačanju trupa. Ovaj, ali i ostale treninge, možete samostalno ponavljati idućeg tjedna kada uzimamo pauzu (ili nam se sad priključiti i stići nas), a sljedeći trening je na rasporedu u 2021. godini – u utorak 5. siječnja u 18 sati nastavljamo sa treninzima Dora Body Studio X MagMe.