Dora Body Studio x MagMe trening u kojem radimo na kritičnoj zoni – gluteusima

Udružili smo snage s pilates i fitness instruktoricom Doroteom Kraljević, vlasnicom zagrebačkog Dora Body Studija, koja će nam kroz 12 video treninga pomoći u cilju da utegnemo tijelo, ojačamo core i imamo bolju posturu, a uz to ćemo se obračunati s negativnim posljedicama sjedilačkog načina života i rada od kuće (čitaj: na kauču) te treningom i sagorijevati kalorije. Poanta video treninga je najprije zdravlje, s fokusom na zdravlje leđa, ali i da se kroz pilates flow opustite i osjećate bolje u svojem tijelu, jer ako redovito pratite naše treninge, rezultati su zagarantirani.

Svima onima koji se u naše zajedničko vježbanje uključuju tek sad moramo naglasiti da najprije moraju pogledati prvi Dora Body Studio x MagMe video u kojem nas je Kraljević učila kako pravilno izvoditi vježbe jer bez toga nećete moći postići željene rezultate. Nakon toga, savjetujemo da bacite oko i na naš drugi video u kojem smo utvrdili pozicije naučene u prvom i bez prekida smo išli iz vježbe u vježbu, dok je u trećem treningu vladao malo ozbiljniji tempo te smo radili nove pokrete za jačanje corea. Svi oni koji bi uz naše video treninge htjeli i dodatnu tjelovježbu mogu se javiti pilates i fitness instruktorici putem njezine službene stranice jer je, zbog nemogućnosti rada uživo, odlučila voditi online treninge.

Dorotea Kraljević
Dorotea Kraljević

U današnjem, četvrtom treningu, fokusirat ćemo se na izvođenje iskoraka i bočnih plankova na podlaktici, kojima ćemo raditi na gluteusima. S obzirom na to da ovaj trening započinjemo iz sjedećeg položaja najprije poslušajte upute kako pravilno sjediti u turskom sjedu (ili opciji B, ako vam ne odgovara) te pripazite da su zdjelica i kralježnica u neutralnom položaju, kao i uvijek. Isto tako, pripazite i na poziciju ramena.

Zatim slijedi duboki čučanj te pazimo da je tijelo izduženo, a potom prelazimo u poziciju downer dog i započinjemo s intenzivnijim dijelom treninga. Iskoraci cu nam u fokusu, i to u nekoliko različitih varijanti, nakon čega idemo u visoki plank. Nakon toga slijedi serija vježbi koje se izvode iz plankova pri izvođenju koje ćete posebno osjetiti kako radimo na trupu i gluteusima. Pred sam kraj treninga radit ćemo i široke sklekove. Sve u svemu, u ovom treningu u fokusu su gluteusi, na koje najviše možemo utjecati izvođenjem iskoraka, a posvetili smo se i radu na trupu, točnije njegovoj stabilizaciji, kao i stabilizaciji ramena. Idući, peti pilates flow trening je na rasporedu u utorak 22.12. u 18 sati na portalu MagMe, nakon čega slijedi sedmodnevna pauza, pa ga nemojte propustiti!

Fotografije: Denis Butorac