Dora Body Studio x MagMe trening za čvrsto i utegnuto tijelo

Nakon što smo kroz četiri video treninga sagorijevali potkožno masno tkivo te se potom posvetili rukama i stražnjici kako bi nam kritične zone bile utegnute, vrijeme je da pojačamo tempo te se posvetimo učvršćivanju tijela prije ljeta! Kao i u svim serijama do sad, tu je naša omiljena fitness i pilates instruktorica te vlasnica Dora Body Studija, Dorotea Kraljević koja je pripremila jednomjesečni set treninga uz pomoć kojih možemo s lakoćom – i u komforu vlastitog doma – stići do cilja prije nego počnemo kupaće kostime pakirati u kovčege.

Kako bismo oblikovali tijelo za ljeto pripremili smo tromjesečni plan treninga Dora Body Studio x MagMe kojeg, sigurni smo, vjerno pratite do sada, a danas predstavljamo prvi video iz nove, zadnje serije prije odlaska na godišnji odmor. U ovih mjesec dana radit ćemo na učvršćivanju čitavog tijela, dakle većinom ćemo raditi whole body workouts, ali s posebnim naglaskom na core, odnosno na stabilnosti i jakosti tog dijela tijela. Za razliku od prethodnog treninga, ovog ćemo puta vježbe se izvoditi 45 sekundi, a 15 sekundi koristit ćemo za ulazak u drugu poziciji i novu vježbu.

“Danas ćemo raditi 6 vježbi – prvo na desnu stranu, dakle sve u desnom iskoraku i desnom bočnom planku, a zatim ćemo isto ponoviti na lijevoj strani”, izjavila je Kraljević.

Vježba s kojom započinjemo trening je desni iskorak naprijed iz kojeg spuštamo prema podlozi i pri tome spuštamo ruke dolje, a zatim se podižemo i podižemo ruke. Nakon toga ulazimo u vagu s desnom nogom u zraku te izvodimo kick nogom.

Spuštamo se u bočni plank i radimo “školjkice” – dižemo tijelo od podloge, a oslonac ostaje na koljenu te stražnjicom idemo naprijed-natrag. Prilikom izvođenja vježbe morate osjetiti desni gluteus te ćemo istovremeno stabilizirati rame i jačati core. Dižemo se u visoki plank te se okrenemo u desni bočni plank s pomicanjem prema naprijed koljena stražnje pa prednje noge te se vraćamo u visoki plank. Kuk mora ostati na istoj visini prilikom izvođenja vježbe. Kroz čučanj se dižemo u desni iskorak naprijed te ćemo ponoviti pokret iz prve vježbe, ali ćemo ruke dizati više u zrak.

Spuštamo se zatim u visoki plank, okrećemo se u desni niski bočni plank i gornju nogu pomičemo te ulazimo u obrnuti bočni plank. Važno je da tijekom izvođenja vježbe ne mičete kuk, već samo nogu. Završavamo seriju tako da se podižemo u visoki plank i pripremamo za lijevu stranu. Nakon što smo sve vježbe ponovili na lijevoj strani slijede nam još dva kruga na desnoj i lijevoj strani koje morate napraviti kako bi trening imao efekta.

Četvrti i posljednji video ljetnog seta video treninga Dora Body Studio x MagMe na rasporedu je  u utorak 13. srpnja u 18 sati na portalu MagMe.

Fotografija: Denis Butorac

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0