Dora Body Studio x MagMe trening za učvršćivanje tijela s naglaskom na stražnjicu

Nakon što smo kroz četiri video treninga sagorijevali potkožno masno tkivo te se potom posvetili rukama i stražnjici kako bi nam kritične zone bile utegnute, vrijeme je da pojačamo tempo te se posvetimo učvršćivanju tijela prije ljeta! Kao i u svim serijama do sad, tu je naša omiljena fitness i pilates instruktorica te vlasnica Dora Body Studija, Dorotea Kraljević koja je pripremila jednomjesečni set treninga uz pomoć kojih možemo s lakoćom – i u komforu vlastitog doma – stići do cilja prije nego počnemo kupaće kostime pakirati u kovčege.

Kako bismo oblikovali tijelo za ljeto pripremili smo tromjesečni plan treninga Dora Body Studio x MagMe kojeg, sigurni smo, vjerno pratite do sada, a danas predstavljamo prvi video iz nove, zadnje serije prije odlaska na godišnji odmor. U ovih mjesec dana radit ćemo na učvršćivanju čitavog tijela, dakle većinom ćemo raditi whole body workouts, ali s posebnim naglaskom na core, odnosno na stabilnosti i jakosti tog dijela tijela. Vježbe se izvode 30 sekundi, a 10 sekundi je odmor koji iskorištavamo za namještavanje u novu poziciju.

Ovog puta radit ćemo samo 4 vježbe, dva puta će ići serija na desnu stranu, a dva puta na lijevu stranu.

Prva pozicija u kojoj započinjemo trening je vaga te koljeno privlačimo k tijelu, a laktove guramo iza. Ako ne možete držati balans u vagi, Kraljević preporučuje da nogu dižete s podloge i ponovno spuštate.

Druga vježba koju radimo je čučanj u iskoraku sa malim odrazom stopala od podloge u zrak u kojem ćete osjetiti kako rade desni gluteus te ramena.

Idući je na redu desni bočni plank s podlaktice i koljena te radimo trupom gore dolje.

Četvrta vježba je običan bočni plank u kojem ćemo s gornjom, odnosno na početku lijevom, nogom ići iza pa naprijed, ali morate paziti da ne mičete kuk pri tome te držati tempo. Isto tako zdjelica se ne smije micati prilikom kretanja noge.

U posljednjoj vježbi osjetit ćete kako rade desni gluteus, desna ruka te čitav desni dio trupa. Nakon što promijenimo stranu, radit će i lijeva strana tijela.

“Tijekom treninga biste najviše trebali osjetiti gluteuse, ali i core. Uz to, rade i ruke jer su stabilizatori, a treningom možete učvrstiti cijelo tijelo”, rekla je Kraljević.

Treći video iz posljednjeg ljetnog seta video treninga Dora Body Studio x MagMe na rasporedu je  u utorak 6. srpnja u 18 sati na portalu MagMe.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Denis Butorac