Dora Body Studio x MagMe: Zadnji je čas za učvršćivanje tijela prije ljeta!

Nakon što smo kroz četiri video treninga sagorijevali potkožno masno tkivo te se potom posvetili rukama i stražnjici kako bi nam kritične zone bile utegnute, vrijeme je da pojačamo tempo te se posvetimo učvršćivanju tijela prije ljeta! Kao i u svim serijama do sad, tu je naša omiljena fitness i pilates instruktorica te vlasnica Dora Body Studija, Dorotea Kraljević koja je pripremila jednomjesečni set treninga uz pomoć kojih možemo s lakoćom – i u komforu vlastitog doma – stići do cilja prije nego počnemo kupaće kostime pakirati u kovčege.

Kako bismo oblikovali tijelo za ljeto pripremili smo tromjesečni plan treninga Dora Body Studio x MagMe kojeg, sigurni smo, vjerno pratite do sada, a danas predstavljamo prvi video iz nove, zadnje serije prije odlaska na godišnji odmor. U ovih mjesec dana radit ćemo na učvršćivanju čitavog tijela, dakle većinom ćemo raditi whole body workouts, ali s posebnim naglaskom na core, odnosno na stabilnosti i jakosti tog dijela tijela. Kako bismo dodatno dobili na dinamici treninga, promijenit ćemo način vježbanja, pa ćemo raditi 5 vježbi i to po dva puta na desnoj, pa dva puta na lijevoj strani. Vježbe se izvodi 30 sekundi, a 10 sekundi je odmor koji iskorištavamo za namještavanje u novu poziciju.

Započet ćemo trening u poiziciji downer doga te ćemo pomicati desnu ruku i primicati lijevo koljeno naizmjenično 30 sekundi. Zatim prelazimo u desni čučanj u iskoraku s vagom, dok su treća vježba su “školjke” iz bočnog planka na koljenu. Ponovno se vraćamo u poziciju downer doga, podlaktice primićemo podlozi te izvodimo sunožni skok naprijed i skok natrag. Zadnja vježba je bočni plank u kojem će donja noga ići u kick naprijed, a potom slijedi rotacija u visoki bočni plank.

Ono što je bitno je pripaziti na položaj tijela prilikom izvođenja planka te pogotovo paziti na poziciju zdjelice i kralježnice kad ste u downer dogu. Nakon što je sve, dva puta odrađenoj na desnoj stranici, iste ćemo vježbe raditi na lijevoj strani, također dva puta.

Trening je osmišljen tako da se dobro oznojimo i last minute pripremimo svoje tijelo za ljeto. “Vježbi imamo samo pet ovog puta, ali ih izvodimo dva puta na desnu i dva puta na lijevu stranu, ali ne samo to – isto biste trebali ponoviti tri puta. Sretno!”, poručila je Kraljević.

Idući video iz posljednjeg ljetnog seta video treninga Dora Body Studio x MagMe na rasporedu je  u utorak 22. lipnja u 18 sati na portalu MagMe.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Naslovna fotografija: Denis Butorac