Jednostavna intervencija na pakiranju može spasiti živote.

Violeta, regionalni lider u proizvodnji i razvoju robe za higijenu kućanstva, inspirirana potrebama potrošača, već dugi niz godina stvara visokokvalitetne proizvode i čini svakodnevni život jednostavnijim i kvalitetnijim. Uz to, prepoznaju važnost promoviranja zdravlja te društveno angažiranih projekata. Zato su ovoga puta s tim ciljem pokrenuli jednu itekako hvalevrijednu kampanju.

U suradnji s hrvatskim nacionalnim programom za prevenciju raka debelog crijeva i reklamnom agencijom Saatchi Hrvatska, svojim novim hrabrim proizvodom odlučili su podići svijest javnosti o simptomima raka debelog crijeva.

“Prevencija i rano otkrivanje karcinoma debelog crijeva su ključni, stoga smo napravili proizvod koji podsjeća potrošače da se samo-kontroliraju i vode računa o vlastitom zdravlju”, kažu iz kompanije.

Ova limitirana edicija toaletnog papira, dostupna za početak u DM Hrvatska, sadrži i poster koji dodatno podiže svijest o bitnosti uočavanja problema na vrijeme. “Proizvodom, koji je zapravo i komunikacijska kampanja, želimo ukazati našim potrošačima da se rak debelog crijeva u najvećoj mjeri može otkriti na vrijeme”, poručuju iz Violete.

Svojim sveukupnim djelovanjem Violeta nastoji biti društveno odgovorna kompanija spremna da svojim poslovanjem, odnosom prema zajednici i kupcima bude primjer svima. Mi kažemo, svaka čast!