Upoznajte Auverture, kolektiv dizajnera nakita koji ruši barijere u luksuznoj industriji
Nakit je završni touch svake modne kombinacije, nakit ćemo nositi baš u svakoj prigodi, nakit nas podsjeća na trenutke, proslave i drage ljude, drugim riječima – nakit smatramo puno više od samo modnog dodatka. Luksuzan nakit zauzima specijalno mjesto, jer je riječ o posebnom dizajnu, vrhunskim materijalima i satima uloženog rada i truda – a to su stvari koje cijenimo. Uza sve, tražimo i komade koji će se uklapati u naš stil i reflektirati našu osobnost. Koliko su sve te komponente bitne kupcima shvatila je Bibi Van Der Velden, umjetnica i dizajnerica nakita koja je osnovala kolektiv Auverture u kojem je okupila kreatore nakita.
“Kupnja luksuznog nakita je poput jedinstvenog putovanja. Kad pronađete komad koji savršeno reflektira vašu osobnost, doživite jednaku razinu uzbuđenja kao da ste pronašli skriveni dragulj”, izjavila je osnivačica Auverturea. U ponudi ove shopping i umjetničke platforme može se zato pronaći nakit koji je puno više od dekorativnog predmeta jer je svaki ručno rađeni komad oblik umjetničkog izraza nastao od strane up-and-coming kreatora u njihovim ateljeima diljem svijeta.
Za dizajnere okupljene u kolektivu Auverture, nakitom započinje dijalog između dizajnera i osobe koja ga nosi i koja u nakitu prepoznaje djelić svog karaktera zbog čega ga i želi nositi. Individualnost – i dizajnera i osobe koja nosi nakit – je nešto što se slavi, a Auverture se bori protiv komercijalizacije luksuzne industrije tijekom koje nestaje autentičnost, sve postaje standardno i ta se individualnost gubi.
Osim toga što se u ovom kolektivu nalaze Stephen Webster, Anita Ko, Foundrae, Spinelli Killcoin, Fernando Jorge, Sophie Bille Brahe, Bibi Van Der Velden, Ileana Makri, Delfina Delettrez, što platforma pruža podršku svim dizajnerima čija se individualnost njeguje i u kojoj različite osobnosti pronalaze zajednički jezik kroz kreativnost, Auverture je i online tržište luksuznog, vintage nakita. Naime, uz jedinstven dizajn, na toj online destinaciji mogu se naći i svevremenski vintage komadi, pa brend ujedno podržava budućnost i donosi komade iz prošlosti u suvremeni forum te stavlja naglasak na održivost u svijetu luksuza. U kolektiv Auverture udruženo je više od 80 dizajnera koji oblikuju industriju, ali u njihovoj ponudi može se pronaći i autentičan nakit iz više od 20 vrhunskih kuća nakita diljem svijeta kao što su Chanel, Boucheron i Gucci, preko Tiffany & Co. pa sve do Cartier, Bulgari i Van Cleef & Arpels.
Nisu samo bogata ponuda i podržavanje umjetnika njihov forte, već uz Auverture, kupci mogu kupovati sa svrhom jer brend ima misiju postati snaga promjene kada je riječ o održivosti i odgovornoj proizvodnji. Auverture također koristi modernu tehnologiju za ponovno osmišljavanje online-offline korisničkog iskustva. Naime, lansirali su koncept kutije za nakit čiji sadržaj, odnosno nakit koji se u njoj nalazi, možete personalizirati te ga isprobati kod kuće – kutija s nakitom se isporučuje izravno na vašu adresu, prije nego što se odlučite za kupnju, kako biste bili sigurni u svoj odabir.
Vizija osnivačice bila je dati glas suvremenim umjetnicima i majstorima svog zanata, no isto tako cilj je bio kupcima ponuditi jedinstvenu dizajnersku ponudu i educirati ih o vintage nakitu. U tome je i uspjela jer je utjecaj Auverturea samo rastao od njegovog osnutka, što je dokazano zapaženim partnerstvima, među kojima je i onaj s Farfetch grupom. Umjetnički nastrojen, ali s potrebama kupca luksuzne industrije na prvom mjestu, kolektiv Auverture pruža jedinstveno iskustvote uspijeva u svojoj svrsi udruživanja individualaca diljem svijeta koji svojim komadima mijenjaju svijet luksuznog nakita.
Svijet luksuznog nakita donedavno je bio zatvoren za uzak krug, no Auverture vjeruje da ga svojim djelovanjem može modernizirati te su zato pristupačni, inkluzivni i transparentni u svojem poslovanju i ruše tradicionalne barijere postavljene u luksuznoj industriji. Luksuzan nakit nije stvoren samo za crveni tepih ili ekskluzivan event i ne krije se samo u izlogu dućana, luksuzan nakit dizajnera iz Auvertura dostupan je u toplini vlastitog doma, a upravo je komfor jedan od najvećih luksuza današnjice.
Do 2025. godine milenijalci i generacija Z činit će 45 posto kupaca na luksuznom tržištu, a njihovi glavni zahtjevi su digitalno iskustvo, personalizacija i osjećaj luksuza skrojen samo za njih. Upravo tome svemu odgovara Auverture Try at Home Jewellry Box projekt u sklopu kojeg kupci dobivaju na adresu nakit koji mogu dodirnuti, osjetiti i isprobati u vlastitom prostoru, uz svoju odjeću i u svoje slobodno vrijeme, prije nego što donesu odluku i zadrže ono što žele, a ostatak pošalju natrag. Da posebnim iskustvima nije kraj govori i činjenica da Auverture uskoro priprema i UI iskustvo koje će iskustvo offline kupovine nakita prenijeti online – bilo kad i bilo gdje moći ćete isprobati komad nakita za kojim žudite.
Luksuz ne mora biti nedostupan da bi bio smatran luksuzom, pristupačne inicijative Auverturea predstavljaju njihove vrijednosti koje cijene kao kolektiv te cilj u kojem žele promijeniti način funkcioniranja luksuzne industrije. Auverture vrijednosti poput pristupačnosti i inkluzivnosti stavlja se na prvo mjesto sa željom da potaknu promjenu luksuzne industrije iz temelja. I nisu mogli odabrati bolji trenutak za to!
Fotografije: Auverture