Prava strana kroz što sve žene prolaze

Jeste li već vidjeli odličnu novu reklamu o kojoj bruje svi mediji?

Reklami koja slavi realnu priču svake žene za vrijeme menstruacije tepaju da je jedna od najsvježijih ideja u svijetu advertisinga u posljednje vrijeme. Kampanja pod hashtagom #wombstories suradnja je kompanije proizvoda za žensku higijenu Bodyform i Zlatnim globusom negrađane, te za Emmy nominirane spisateljice, redateljice i producentice Nishe Ganatre te šest animatorica.
Kampanja koja je kreirana prije nego što je pandemija koronavirusa promijenila način na koji živimo, postala je još važnija upravo sada jer je virus utjecao na izolaciju koju žene često osjećaju za vrijeme onih dana u mjesecu. Zbog pandemije virusa žene su bile prisiljene rađati bez prisustva partnera, a one koje su bile u procesima umjetne oplodnje, morale su prestati i odgoditi sve zakazane preglede.
Upravo zato, sada je više nego ikada vrijeme da žene progovore o svojim tijelima i iskustvima.
#wombstories zato hrabro želi započeti pokret koji niti jedan brend do sada nije napravio – žele istinski i stvarno reprezentirati žensko tijelo te sve emisije i senzacije koje su do sada bile nedovoljno zastupljene u medijima i ignorirane. Žele otkriti ženski narativ iznutra i vani te teme koje se tiču ženskog tijela staviti u prvi plan. Smatraju da tek kada u potpunosti razumijemo žensko tijelo i sve kroz što ono prolazi, možemo kako treba brinuti o njemu i svojoj intimi.
Kampanja hrabro progovara o pretpostavkama da je samo jedna biološka vremenska crta ispravna.
Neredoviti ciklusi, endometrioza, neuspjele trudnoće, nemogućnost začeća – naše tijelo često nam stvara bol i osjećaj frustracije. Često smo u potpunom rollercoasteru emocija i to je sasvim u redu. Mi smo u redu, sve što osjećamo je sasvim normalno i nismo jedine koje kroz to prolazimo.

Brend i kampanja dočekani su s velikim aplauzom, jer žele razbiti tabue vezane za iskustva koje žene proživljavaju kroz život. Htjeli su kreirati reklamu i pokret s kojim se žene mogu poistovjetiti, a mi mislimo da su u tome zaista i uspjeli.

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0