Dina Dončević 04.02.2022.

Novo ruho zagrebačkog butika Mamić 1970

Dašak ekskluzivnih butika svjetskih metropola ove godine stigao je u Zagreb otvaranjem redizajniranog butika Mamić 1970 u Ulici Frane Petrića 7, u samom centru glavnog grada. Mamić 1970 donio je istinski luksuz i prestiž u srce preuređene shopping destinacije koja je ponovo otvorila svoja vrata u svibnju prošle godine.

Samo preuređenje popraćeno je predstavljanjem tri ekskluzivna zastupništva svjetski poznatih draguljarskih kuća, Chaumet, Damiani i Messika, hrvatskom tržištu. Upravo ovaj korak potvrda je pozicije tržišnog lidera u industriji luksuznih proizvoda na ovim prostorima.

Prilikom kreiranja ovog velikog projekta koji je trajao nešto kraće od dvije godine, cilj je bio stvoriti intimnu i ugodnu atmosferu kojom se kupac uvodi u brendove i duh koji oni donose te prenošenje uzbudljivih emocija koje luksuzni svijet budi. Uz određene smjernice brendova, sam koncept dizajna prostora butika kao i detalje uređenja osmislio je Studio za dizajn interijera Franić Šekoranja.

Pri samom ulasku pažnju će uhvatiti u potpunosti redizajniran dio butika posvećen brendu Tudor, švicarskom proizvođaču satova. Osim u prepoznatljivim bojama, crnoj, crvenoj i bijeloj, vizualni identitet brenda predstavljen je i u liniji materijala. Posjetitelji će prepoznati satiniranu završnu obradu, brušene crne, prozirne crvene i strukturirane bijele površine, koje su usklađene s jednako elegantnim satovima. Ovaj prostor krasi pult za prezentaciju satova koji odiše duhom slogana “Born To Dare”.

Poznati prostor posvećen brendu švicarskih satova Rolex, obogaćen je dodatnom prostorijom, VIP lounge sobom namijenjenom primanju ekskluzivnih klijenata, kako bi se pružila potpuna privatnost. Stil sobe nalik je kućnoj knjižnici koju krase posebno izrađene police za knjige, udobno kožno sjedište i mramorni stolići sa zlatnim detaljima.

Ono što valja spomenuti je kako butik Mamić 1970 među prvima u svijetu svome prostoru pridružuje najnoviji dizajn VIP sobe koji se do sada mogao vidjeti samo na rijetkim svjetskim lokacijama, poput sjedišta tvrtke Rolex u Ženevi i butika Rolex u Dubaiju. Tako je sam interijer obogaćen plemenitim materijalima koji uključuju polirani mramor, prirodnu kožu i posebne vrste drva oraha.

Jedan od impozantnih i jedinstvenih dijelova interijera je i dizajn recepcije servisa koja koristi smaragdno staklo osmišljeno i urezano u uzorku valova, odjekujući dizajnom panela unutar butika izrađenih od najfinijih vrsta drva.

Pri samom silasku u prostore koji su posvećeni draguljarskim kućama Chaumet, Damiani i Messika, događa se atrakcija staklenog zida tvrtke Venini, sastavljenog od 680 ručno rađenih tuba od murano stakla, koji je zapravo predimenzioniran luster reflektiran na zrcalnoj podlozi s više strana. Ova jedinstvena kreacija uvodi vas u prostor koji svojom toplinom boja, materijala i rasvjete stvara posebnu ugodu salona u stilu art decoa.

Donji dio dućana atraktivan je i raskošan salon bogat teksturama i slojevitošću materijala. Ovaj novonastali prostor obogaćen je kombinacijama mramora, kamena, plemenitog drva te baršunastim i kožnim tkaninama, dok se dodatna dimenzija postigla reflektirajućim materijalima poput metala, stakla i ogledala.

Talijanska kompanija Barth, specijalizirana za opremanje luksuznih destinacija, realizirala je projekt namještaja prostora za prezentaciju nakita koji je naglašen luksuznim mramorom Calcata Viola, čije će vene očarati oči posjetitelja. Talijanski stil također je vidljiv i u foteljama i sofama, koje su proizvod tvrtke B&B Italia, s materijalima prilagođenim stilu butika i tvrtke.
Ovdje ne prodajemo proizvod, prodajemo posebne trenutke i emocije

Već preko pola stoljeća Mamić 1970 prepoznata je shopping destinacija za ljubitelje luksuza i bezvremenskog stila. Nositelj je ekskluzivnosti i izvrsnosti u cijeloj regiji pružajući nezaboravno iskustvo svojim klijentima i promovirajući urarski zanat i stručnost. Kao dugotrajni obiteljski posao, tvrtka Mamić 1970 iz male urarske radionice razvila se u jedno od najcjenjenijih imena u industriji luksuznih proizvoda s misijom stvaranja jedinstvenih trenutaka koji traju vječno.

Fotografije: PR