Američki Super Bowl odavno više nije samo sportski spektakl. Osim, naravno, odličnog nogometa, jednako se priča i o zvjezdanom nastupu u poluvremenu, kao i o najboljim reklamama. Cifre su svake godine sve veće, pa je tako ovogodišnja reklama u trajanju od 30 sekundi koštala nevjerojatnih 5.6 milijuna dolara.
Nastupiti u poluvremenu stvar je prestiža, a ove godine to su maestralno odradile Jennifer Lopez i Shakira, koje za energičan nastup u trajanju od 13 minuta nisu dobile ni dolara.
Dovoljan je to pokazatelj da biti dio ovog showa itekako znači.
Iako se broj gledatelja svake godine smanjuje, Super Bowl je i dalje najgledaniji televizijski događaj koji bi do 2027. godine trebao utržiti čak 25 milijardi dolara, što od sponzora, što od reklama.

Ovo je naš izbor ovogodišnjih najboljih reklama:

Jeep® “Groundhog Day”, s Bill Murryjem u glavnoj ulozi

 

Amazon Alexa s Ellen DeGeneres i Portiom DeRossi

 

SodaStream, voda na Marsu

 

Bud Light Seltzer s Post Maloneom

 

Cheetos s MC Hammerom

 

Rocket Mortgage s Jason Momoaom

 

Genesis, John Legend i Chrissy Teigen

 

Squarespace ima dvije reklame, s Winonom Ryder i Keanuom Reevesom

 

 

Walmart

 

Olay s Busy Philipps i Lilly Singh te astronautkinjom Nicole Stott