jačanje imuniteta

Jačanje imuniteta kao zdrava navika

Svake godine se otprilike u isto vrijeme sjetimo koliko je imunitet važan i koliko ga je bitno ojačati. Imunitet je važan kroz čitavu godinu, a ne samo u vrijeme zime kada su bolesti češće i upravo je zato dobro uvesti zdrave navike koje će jačati imunitet – svakodnevno!

Kako biste ojačali imunitet možete posegnuti za odličnim suplementima poput onih brenda Biocol Labsa koji su potpuno prirodni ili, pak, klasičnim dodacima prehrani kao što su vitamin C, D,B, E, multivitamini i slično.

Jačanje imuniteta prirodnim sastojcima

Za dugotrajnost, odnosno kako bi uvijek bili sigurni da nam je imunitet snažan, potrebna je dosljednost u navikama i konzumacija zdravih namirnica. Jačanje imuniteta prirodnim sastojcima uvijek je najbolja opcija, a svakako je preporuka da đumbir, klinčiće, med i cimet uvrstite u svoju svakodnevicu.

Ovi sastojci odlični su za kombinaciju s čajevima u zimskim danima. Nema ništa ljepše od razvijanja posebnih rituala rezerviranih za hladne dane, a naš savjet je uz konzumaciju zdravih namirnica obavezno korištenje mirisnih svijeća, umirujuće glazbe, tople dekice i pozitivnih misli!

Zdrava prehrana 

Zdrava prehrana zimi ne mora biti teška – još uvijek postoji mnogo sezonskog voća i povrća za pripremu hranjivih obroka. Iako je tijekom zime primamljivo provesti večeri uz dostavu ili fast food, imajte na umu da hrana može utjecati na razinu energije i imunosni sustav. Pobrinite se da poslastice budu povremene, a zdrava hrana i dalje dio vaše svakodnevice te da je košarica uvijek zelena!

Održavajte aktivan stil života

Tjelovježba je povezana sa mentalnim i fizičkim zdravljem. Redovita tjelovježba i boravak u prirodi jačaju imunitet i čine tijelo otpornijim. Nedostatak tjelovježbe tijekom zimskih mjeseci može uvelike pridonijeti padu imunosnog sustava. Odvojite vrijeme za svoju uobičajenu rutinu vježbanja, bez obzira na to koliko ste zaposleni.

Spavajte dovoljno

Bez obzira na godišnje doba, neka vam san bude prioritet. Nedostatak sna može utjecati na zdravlje, produktivnost i pamćenje. Spavanje od šest do osam sati u odrasloj dobi od vitalnog je značaja za zdravlje i produktivnost.

Voda kroz cijeli dan

Patogeni mogu ući u tijelo kroz suhu kožu i sluznicu. Pijte puno vode kako biste spriječili da se to dogodi, a vodu možete dodatno obogatiti dodatkom svježih krastavaca ili limuna. Čimbenici poput težine i razine aktivnosti odredit će koliko vode trebate svaki dan, ali većina odraslih treba između 10 i 15 čaša, odnosno oko dvije litre vode.

Upravljajte kroničnim stresom

Nije svaki stres loš. Zapravo, kratkotrajni stres može ojačati odgovore vašeg imunološkog sustava. Ali kronični stres može oslabiti vaš imunosni sustav smanjenjem razine limfocita. Limfociti su vrsta bijelih krvnih stanica, tako da igraju vitalnu ulogu u obrani vašeg tijela. Srećom, razinom stresa možete upravljati na razne načine. Uz duboko disanje ili promjenu razmišljanja, možete početi dodavati dnevne sesije meditacije ili joge u svoj raspored.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Pinterest

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0