Svake godine, hotel Standard High Line u New Yorku otvara svoje klizalište, a ove su godine udružili snage s francuskom modnom kućom Chanel.
Od 12.-15. prosinca Chanel će preuzeti prostor i pretvoriti ga u vrlo fancy božićnu bajku inspiriranu blagdanskom kampanjom za parfem Chanel No. 5.

Chanelov pop up, pod nazivom “Chanel N°5 in the Snow,” otvoren je za javnost, a svi koji svrate moći će uživati u klizanju, vrućoj čokoladi i finim zalogajima.

Reklama koja je inspirirala uređenje, a čija je zvijezda Lily-Rose Depp, prikazuje parfem Chanel No.5 u snježnoj kugli, dok je sama Lily odjevena u vintage Chanel.
Upravo zato, Chanelove kućice uz klizalište nalikuju za šik skijalište, ukrašene mnoštvom drveća, lampica, vijenaca s naravno, Chanel skijama, sanjkama i klizaljkama.
U sklopu pop-upa po prvi puta će biti postavljena i kućica u kojoj će posjetitelji pomoću posebne AR tehnologije biti u mogućnosti komunicirati s personaliziranom snježnom kuglom.

Chanel se potrudio da mjesto bude savršeno za sve Instagram fotografije, a ako želite iz prve ruke iskusiti interakciju sa snježnom kuglom, možete to učiniti preko Snapchata ili na www.chanel.com.