Ima li Tiffany & Co. narukvicu koja će nadmašiti Cartier Love model?
Nakon što su podigli buru na društvenim mrežama kad su objavili teaser suradnje sa sportskim gigantom Nike, o draguljarskoj kući Tiffany & Co. ovih se dana neprestano priča, pogotovo nakon najave konkurentskog brenda Cartier da više neće procjenjivati autentičnost popularnog modela narukvice Love iz razloga što su krivotvorine postale previše vjerodostojne. Samim time će i vrijednost Cartier Love originala pasti jer se više, bez procjene, neće moći potvrditi njihova autentičnost, što znači da na re-sale tržištu neće više moći postići visoku cijenu. Upravo su zato ljubitelji nakita počeli tražiti zamjenu popularnoj narukvici koja se nekoć smatrala dobrom investicijom, a pronašli su se u novom modelu Tiffany & Co. Lock koji također ima priču povezanu s ljubavi.
Američka kuća Tiffany & Co. (a i brojni drugi brendovi nakita) već se neko vrijeme svojim bangle modelima trudi nadmašiti popularnost Cartier Love narukvice, a čini se kako su jedino s Lock modelom ozbiljnije uspjeli ugroziti status it modela pariškog brenda.
View this post on Instagram
Tiffany & Co. Lock narukvice predstavljene su krajem prošle godine, uniseks su model i dostupne su u brojnim varijacijama materijala – od 18-karatnog žutog, bijelog i ružičastog zlata, u potpunosti optočene sitnim dijamantima, bez njih ili ukrašene samo s nekoliko dragocjenih kamenčića.
Model narukvice predstavlja veze koje nas spajaju međusobno i čine nas onima koji jesmo, pa ima simbolično značenje poput Cartier Love komada. Uz to, simboličan naziv narukvice povezan je i s ljubavnim lokotima koji se tradicionalno ostavljaju na pojedinim lokacijama diljem svijeta kako bi se “zapečatila” veza.
Uz čitavu priču, valja naglasiti i da narukvice, ukoliko dosegnu it status, mogu biti hit proizvod dugi niz godina, kao što je Cartier Love od 70-ih prošlog stoljeća, što znači stalni prihod od jedno te istog proizvoda. Isto tako, porastao je i trend stackinga narukvica, što ih čini najpopularnijim komadom brojnih kuća nakita. U prilog tome govori i činjenica da je nakit postao jedan od najvećih luksuznih kategorija od čije je prodaje zarađeno 22 milijardi američkih dolara u 2021. godini.
Narukvice su jedna od Tiffanyjevih najuspješnijih kategorija, prema brendu, a financijski direktor konglomerata LVMH, u čijem je brend vlasništvu. Jean Jacques Guiony rekao je da je kolekcija Lock “dobro počela” tijekom trećeg tromjesečja kompanije u listopadu. Usprkos geopolitičkoj situaciji, LVMH je prošle godine zabilježio rekordne prihode od 79 milijardi dolara, a kategorija luksuznog nakita i satova nalazi se među istaknutijima s rastom od 18 posto naspram prethodne godine.
Kuća Tiffany’s tako se nameće kao najveći konkurent Cartieru, a narukvica Lock kao najtraženiji model među “anti-Cartier” skupinom – iako su ekstremno popularne, zbog toga što ih “svi nose”, pomalo im pada privlačnost. Tiffany & Co. Lock nameće se kao svjež dizajn, no i onaj koji je svevremenski i neće ostariti, a osim toga, prednost imaju zbog jednostavnog stavljanja i skidanja uz pomoć inovativne kopče, inspirirane arhivskim primjercima brenda. Naime, od kasnih 1800-ih godina Od kasnih 1800-ih, motiv lokota ključni je simbol za kuću Tiffany & Co. koji se pojavljuje na brojnim njihovim komadima, a Lock narukvica predstavlja reinterpretaciju tog motiva.
Bangle narukvica namijenjena svima bit će upečatljiva ako se nosi sama, ali i u stackingu s različitim verzijama istog modela te drugim narukvicama koje već imate, a riječ je o svevremenskom modelu koji ipak nije klasičnog dizajna već je pomalo edgy, što je u skladu s novom strategijom njujorške draguljarske kuće koja je u posljednjim sezonama surađivala i sa streetwear brendom Supreme te suvremenim umjetnikom Danielom Arshamom, u sklopu koje rade na “pomlađivanju” publike.
Tiffany & Co. Lock narukvica dostupna je u 12 verzija – koje možete otkriti u galeriji iznad, a cijene modela kreću se od 6900 dolara koliko ćete morati izdvojiti za model od žutog zlata bez dijamanata. Za usporedbu, Cartier Love narukvica u istoj varijanti ima cijenu od 7750 eura, što otprilike znači da je taj model skuplji za oko tisuću dolara.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram, Tiffany & Co.