Izborom sportaša Colina Kaepernicka za jedno od lica nove kampanje za proslavu 30 godina mega poznatog slogana Just do it!, Nike je ovoga puta odlučio izraziti svoje političko opredjeljenje, što je začudilo mnoge. Naime, ovaj brend je do sada bio poznat po tome da nije zauzimao jasna stajališta u političkim pitanjima. No ovoga puta odlučili su drugačije.

Kampanju je lansirao van sam Kaepernick na svom Twitter profilu ovoga tjedna, objavivši sliku s citatom Believe in something. Even if it means sacrificing everything, gdje se pritom ispod citata nalazi Nikeov logo.

Kaepernick je igrač američkog nogometa koji nije zaigrao u NFL-u još od 2016. godine. Razlog tome je što je te godine počeo klečati pri izvedbi nacionalne himne kako bi skrenuo pozornost i podigao svijest o brutalnosti policije prema Afroamerikancima. Taj čin natjerao je mnoge sportaše u narednom razdoblju da učine upravo isto. Danas je Kaepernick simbol ovog pokreta.

Zauzimanje njegove strane za Nike može značiti gubitak velikog broja svojih kupaca, ali s druge strane i dobivanje novih. Iako još nije objavljeno službeno očitovanje Nikea o ovoj kampanji, može se zaključiti da se svakako radi o odličnom marketinškom potezu u vremenu kada u cijelom svijetu jačaju ekstremističke desne struje i kada svijet vapi za održavanjem demokratskih načela. Bio u pitanju marketinški potez ili istinska želja za doprinosom u borbi protiv rasne netrepeljivosti, Nike je obavio odličan posao!