Gucci u posljednje vrijeme oduševljava marketinškim aktivnostima, od reklame s Petrom Collins do suradnje s graffiti umjetnikom Gucci Ghostom. Ovakvim pristupom poznati brend sve se više želi približiti mlađoj publici i u tome itekako uspijeva.

Talijanska modna kuća sada je u suradnji s mladim umjetnicima objavila niz fotografija popraćenih šaljivim natpisima. Kreativni direktor Guccija, Alessandro Michele, osobno je odabrao umjetnike s kojima će surađivati i koji su već poznati po svom radu na internetskih memesa. U ekipu probranih ušli su Polly Nor, Amanda Charchian, Goth Shakira i Olaf Breuning.

Serija memesa koje je Gucci objavio na svojem Instagram profilu uz hashtag #TFWGucci, popratile su izlazak najnovije kolekcije Gucci satova pod nazivom “Le Marché des Merveilles”.

gucci-has-started-to-make-memes5-640x640 gucci-has-started-to-make-memes1.-640x640 gucci-has-started-to-make-memes4-640x640 gucci-has-started-to-make-memes2-640x640 gucci-has-started-to-make-memes3-640x640