Pinterest

Pilates na reformerima – najpopularniji oblik tjelovježbe za utegnuto tijelo

Vježbanje pilatesa jedan je od najboljih načina za postizanje fleksibilnosti, izduživanja mišića i utezanja tijela pa ne čudi kako je, pogotovo među ženskom populacijom, jedno od najpopularnijih načina tjelovježbe. Svi oni kojima odgovaraju benefiti pilatesa zato su još “zagrijaniji” i za izvođenje istih i sličnih vježbi na spravama, odnosno reformerima.

Pilates na reformerima kao oblik tjelovježbe iznimno je popularan zbog toga što aktivira sve mišićne skupine i oblikuje tijelo, a isto tako je riječ o tipu treninga koji nikad ne može dosaditi – jer se na spravi može izvoditi više od 500 različitih vježbi. Upravo zbog mnogobrojnih mogućnosti reformera i različitih pokreta koje se mogu izvoditi na spravi, svaki se trening može prilagoditi potrebama i željama osobe koja vježba, što je još jedan benefit vježbanja pilatesa na reformerima.

Pinterest

Najveća razlika od vježbanja pilatesa na prostirci i vježbanja na reformeru je u tome što sprave imaju pokretljivu podlogu i opruge koje stvaraju opterećenje, a zajedno, tijekom izvođenja vježbe, ta dva elementa potiču veću aktivaciju mišića i – samim time – otežavaju trening te pojačavaju njegov efekt. Uz pravilno izvođenje vježbi, uz stručno vodstvo trenera, iznimno je bitno i pripaziti na pravilno držanje tijekom korištenja spravi te disanje. Reformeri izgledaju poput kreveta, a tijekom vježbanja ćete u jednom trenutku na njima stajati, ležati ili sjediti, tako da je riječ o zaista dinamičnom treningu.

@paris.pilates

Osim što će djelovati na zatezanje mišića stražnjice, leđa i trbušne mišiće, pilates na reformerima može blagotvorno utjecati i na bolove u leđima te stabilizirati čitavo tijelo, a jedan od najvećih benefita je što na spravama mogu vježbati sve dobne skupine, oni koji nikad nisu vježbali, osobe koje imaju problema s leđima, pa i trudnice.

@paris.pilates

Najveći efekt vježbanje na reformeru imat će na jačanju corea što će u konačnici utjecati i na kralježnicu, zdjelicu te donji dio leđa. Uz to što će osnažiti i izduljiti mišiće, pojačati fleksibilnost te popraviti posturu, djelovat će i na smanjenje masnih naslaga. Vježbanje na reformeru nudi sve benefite pilatesa na prostirci uključujući i osnaživanje tijela, poboljšanje fleksibilnosti i koordiniranosti te uspostavljanje ravnoteže. U svakodnevici će to značiti bolje držanje, gracioznije pokrete, a mnogima i olakšanje od boli u leđima.

Pinterest

Pilates na reformerima postao je fitness metoda o kojoj se najviše priča u posljednje vrijeme, a u 2022. godini se pretraživanje tog treninga povećalo čak za 124 posto. S obzirom na mnogobrojne navedene benefite, a i činjenicu da pilates na reformerima uvijek vježbate uz profesionalnog trenera koji je obučen za rad sa spravama što znači da ćete iz svakog treninga moći izvući maksimum i da nema straha od ozljeda kao pri samostalnom vježbanju, jasno je i zašto.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Pinterest, Instagram

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0