Kako je La Mer stekao (i opravdao) kultni status
Brend La Mer kultni je beauty brend, a njihova krema Crème De La Mer zaslužna je za osiguravanje tog statusa. Vječno se nalazi na popisu najboljih, no popraćena je i poprilično visokom cijenom. Za razliku od brojih prestižnih proizvoda i krema koje ne opravdavaju svojim djelovanjem, La Mer je kozmetika kojoj je rijetko koja ravna. Kako je brend La Mer stekao i opravdao status kultne i beskrajno poželjne kozmetike, pročitajte u nastavku.
La Mer je osnovao njemački raketni znanstvenik Max Huber – tragajući za rješenjem protiv opeklina, kreirao je kremu koja mu je zacijelila rane te učinila kožu glatkom i mekom, a koju dan danas nalazimo u teglici pod imenom Crème De La Mer. Iako je podrijetlo Hubera i dalje obavijeno tajnom i brojnim teorijama zavjere, njegovo rješenje za brojne probleme kože te fantastičnu hidrataciju poteklo je iz mora, točnije, algi. Dvanaest godina eksperimentiranja i šest tisuća pokusa s formulama urodilo je plodom, kultni Crème de la Mer svake godine broji sve više obožavatelja koji se kunu u njegovo čudesno djelovanje. Procesom fermentacije koji je transformirao morsku algu, eukaliptus, pšenične klice, vitamine i minerale, kreirao je miracle broth, tajni sastojak svakog La Mer proizvoda, onaj kojeg nijedna druga kompanija nikada nije uspjela duplicirati.
Kao jednu od najbrže rastućih biljaka na svijetu, Huber je prepoznao morsku algu po svojim iznimnim moćima samoobnavljanja te je biljku počeo dobavljati s otoka Vancouvera za upotrebu u njegovim formulacijama. Ručno brane alge koje čine temelj svakog proizvoda, brižno se uzgajaju i koriste kako bi se sačuvala održivost prirode te je u svakom miracle brothu i dio prethodne serije, kako bi se stvorila bezvremenska veza prirode.
Pionirski pothvat dr. Hubera, koji je kombinirajući znanosti njegu kože prvi koristio fermentirane sastojke, podržali su i brojni dermatolozi, jer upravo fermentacija biljaka ima snažno protuupalno djelovanje koje uspješno umiruje, njeguje i liječi kožu. Upravo je opsežan i detaljan process fermentiranja ručno branih algi ono što ga čini skupljim, čistim i među najkvalitetnijim na tržištu.
Huber je navodno puštao zvukove fermentacije za vrijeme formuliranja i stvaranja miracle brotha s vjerom da zvučni valovi povećavaju aktivnost sastojaka
Nakon što je Estée Lauder devedesetih godina kupio kompaniju, zadržan je tradicionalni način kreiranja miracle brotha te se zvukovi još uvijek puštaju za vrijeme njegovog stvaranja. No, nije samo postupak formulacije i fermentacije taj koji La Mer čini posebnim i drugačijim od drugih. Svaka staklenka Crème de la Mer ručno se puni u sobi s kontroliranom temperaturom u roku od točno osam sati od završetka kreiranja formule. Ova vremenski intenzivna metoda zadržava visoku kvalitetu sastojaka u svojoj posebnoj formuli.
Kako Crème de la Mer doslovno znači krema od mora, razlog popularnosti upravo i prvenstveno jesu sastojci iz mora, koji nakon ubiranja prolaze process fermentacije. Ovaj eliksir za obnavljanje stanica čini kožu blistavom i čistom, pružajući joj iznimnu moć samoobnavljanja.
Miracle broth kao glavni sastojak jedinstven je po svom sastavu. Čine ga mješavina morske alge, kalcija, magnezija, kalija, lecitina, željeza, vitamina, C, E i B12, zajedno s citrusima, eukaliptusom, i pšeničnim klicama, te uljima lucerke i suncokreta koja prolaze biofermentaciju. Proces fermentacije traje oko tri do četiri mjeseca, a aktivno koristi svjetlosnu i zvučnu energiju kako bi se pojačala aktivnost čistih sastojaka. Miracle broth tako pomaže suhoj koži, dodatno hidratizira kožu, održava vlažnost te je čini zdravom i mekom, brišući sitne bore.
Iako La Mer proizvodi spadaju među najskuplje na tržištu, s razlogom privlače veliki broj vjernih obožavatelja koji u tom brendu pronalaze odličnu kvalitetu i rezultate koji opravdavaju ulog. Crème de la Mer sa svojim magičnim djelovanjem, uvijek je na popisu najboljih i najpoželjnijih proizvoda naše redakcije.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram (@lamer)