Hoće li nova, ekskluzivna društvena mreža Clubhouse postati hit?

Baš kada smo pomislili kako ne postoji društvena mreža koja bi mogla uzeti toliko maha poput Instagrama, koji je, pak, s trona najpopularnije skinuo Facebok, svijet je poludio za TikTok-om, a ove godine nastala je i jedna sasvim nova, ekskluzivna društvena mreža Clubhouse.

Clubhouse je invitation only mreža koja za sada ima mali broj korisnika, ali upasti na listu onih koju je mogu koristiti stvar je prestiža. Posljednja opsesija Hollywooda, za razliku od prethodnika ne zahtijeva tipkanje, već snimanje glasa. Ne, ovo nije aplikacija za online dejtanje i primarna svrha joj nije potraga za ljubavi, ali ako vam se svidi nečiji glas, na vama je da radite što želite.

Društvena mreža Clubhouse, kao i svaka, povezuje ljude, a s obzirom na to da je trenutačno koristi mali broj korisnika, mogućnosti za networking su ogromne. Upravo to je i jedan od razloga koje, osim ekskluzivnosti, korisnike potiče na skidanje ove aplikacije. Kako možete imati pravi razgovor s drugim korisnicaim, u (virtualnoj) sobi, Clubhouse daje dojam intimnosti, za razliku od ostalih društvenih mreža. Debate, predavanja, performansi, književni klubovi, stand up komedija – sve to možete besplatno poslušati ako uđete u prostoriju u kojoj se održavaju. No, jedino je pravilo: snimanje je zabranjeno.

Vrijednost aplikacije, odnosno ove ekskluzivna društvene mreže, procijenjena na 100 milijuna američkih dolara, a za sada broji skromnih 3500 korisnika od kojih su samo neki glumac Ashton Kutcher, TV zvijezda Oprah, glumac Kevin Hart, glazbenica Estelle, rapper Drake i glumac Jared Leto.

Funkcionira tako da svaki član može predložiti samo jednog člana kojeg želi dodati na popis. Kako živimo u vremenu kada su tulumi i izlasci ograničeni, Clubhouse djeluje kao party na kojem sasvim opušteno upoznajete ljude i započinjete razgovor kojeg snimite. Možete šetati virtualnim sobama i odlučiti s kim želite razgovarati, baš kao da ste i zaista vani u klubu. Svoju profilnu fotografiju možete uploadati, baš kao i drugi korisnici, ali ne postoji mogućnost snimanja videa. Ako ne volite svoju boju glasa ili vas takav oblik razgovora ne zanima, možete se pridružiti bilo kojem chatu te isključiti zvuk pri ulasku.

Društvena mreža Clubhouse slovi za “the next big thing” Silicon Valleyja, a samo pet mjeseci od kreiranja aplikacije osnivači rade na tome da na što bolji, ali i zanimljiviji način, ovaj servis postane dostupan široj javnosti. Je li riječ o novom mediju čiji će nas modus operandi odmoriti od fotografija s filterom i prividne savršenosti života na Instagramu, ostaje za vidjeti.