Wellbeing brend Materia predstavio novi proizvod koji ćete obožavati
Divan sunčan lipanjski dan, pozitivna energija okupljenih uzvanika i jedna pomalo skrivena, ali jako šarmantna lokacija u centru Zagreba poslužili su kao savršena kulisa za predstavljanje najnovijeg proizvoda hrvatskog wellbeing brenda Materia. Nakon premium japanske Ceremonial grade matche i pribora za njezinu pripremu, prostirke za vježbanje i eco-friendly boce za vodu, na red je došao divan proizvod koji će pisanje odvesti na jednu novu, podjednako funkcionalnu i estetsku razinu.
Materia Daily Agenda x Well-being Diary moderan je rokovnik novog doba, jer fokus nije isključivo na dnevnim obavezama, već i na praćenju svakodnevnog wellbeinga.
Strukturiran je tako da je na početku kalendar za narednih 5 godina, odnosno do 2027., zatim slijedi središnji dio – tjedni pregled za cijelu godinu (52 tjedna) i nakon toga su prazne stranice za pisanje, crtanje, planiranje, motiviranje, inspiraciju i slično. Također, kroz cijeli planer se provlači nekoliko quoteova, koji mogu biti odličan alat za promišljanje, potaknuti na akciju, a ponekad i na velike promjene.
“Materia Daily Agenda x Well-being Diary zamišljen je kao platforma gdje možemo zapisivati svoje dnevne obaveze, privatne ili poslovne, i pratiti svoj well-being. Ovo je meni jako poseban proizvod jer sam osobno radila na njemu mjesecima, zapravo sam ga u potpunosti iskreirala, a onda mu je naš dizajner dao formu i udahnuo život. Htjela sam da bude, kao i svi naši proizvodi, podjednako funkcionalan, da lijepo izgleda te ono najbitnije – da bude jednostavan i zabavan za korištenje. Nema zadanih datuma i godina, tako da nikad ne može biti outdated, možete mu se vratiti kad god poželite i uvijek će biti aktualan”, izjavila je osnivačica brenda Materia, Maja Blažević.
Posebne gošće eventa bile su četiri inspirativne žene, koje su dale osobni osvrt na quote iz agende koji je najviše rezonirao s njima i svojim riječima i poukama nadahnule sve prisutne: Hiam Hamed, mlada poduzetnica koja je nakon dugogodišnje korporativne karijere pokrenula vlastitu wellbeing priču, Ana Muhar Blanquart, novinarka i medijska konzultantica, Ivana Petković Čevra, menadžerica u globalnoj korporaciji L’Oreal i Frida Šarar, kolumnistica, pjesnikinja i DJ-ica.
Glavna misao vodilja koja se provlačila kroz njihov međusobni razgovor bila je da je važno slušati svoje srce, biti autentičan i krenuti – jer kad se odvažimo i napravimo prve korake, svemir nas dalje podržava.
Lokacija eventa bila je Mala biskupska vrtna kuća na Vlaškoj, djelo bečkog arhitekta Josepha Reymunda. U najfinijim slanim i slatkim zalogajima s potpisom jedinog restorana u Zagrebu s Michelinovom zvjezdicom – NOEL i njihovoj osvježavajućoj matcha kombuchi, kao i čarobnom rose vinu Whispering Angel iz Miva galerije vina uživali su mnogi prijatelji i suradnici brenda Materia, poput Anite Dujić, Iris Cekuš, Tatjane Dragović, Anamarije Brkić, Ivane Vukušić i drugih.
“Želimo da živite svoj najbolji ŽIVOT i da ovaj dnevnik smatrate svojim alatom za vlastiti well-being. Pisanje ima brojne pozitivne učinke poput oslobađanja od stresa, jačanja kreativnosti, poboljšanog pamćenja i fokusa te povećane zahvalnosti. Zapisivanjem stvari povezujete se sa svojim ciljevima i snovima, a šanse su da ćete ih i ostvariti”, poručila je na kraju druženja Blažević, istaknuvši pritom kako je Materia Daily Agenda x Well-being Diary inspirativan izbor za poklon sebi ili dragoj osobi, a možete ga kupiti na službenom webshopu.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR