Brad Pitt ima liniju kašmira koja će se uskoro moći kupiti i u Europi. Donosimo cijelu priču…
Holivudski glumac i miljenik publike Brad Pitt svestran je muškarac koji, uz vina Miraval i skincare liniju Le Domaine, ima i vlastiti brend kašmira, koji je osnovao s prijateljicom Sat Hari. Sve je započelo sasvim jednostavno, od njegove želje koju mu Hari nikako nije mogla ispuniti, sve dok je sama nije izradila. Naime, Pitt je poželio najmekšu košulju jer mu je nedostajalo “mekoće u životu”, a Hari košulja koja je nalik njegovim go-to flanelskim kariranim modelima, izrađenu od mekog kašmira nije uspjela pronaći kako bi mu je poklonila. No, u potrazi je otkrila neke od najboljih svjetskih majstora zanata koji izrađuju takve komade te je Pittov poklon kreiran, a s njime i njihov modni brend “God’s True Cashmere” – košulja je bila toliko ugodna za nošenje da ih je htio još.
Prije nešto manje od četiri godine lansirali su brend u sklopu kojeg lansiraju komade koji su više od odjeće jer zbog svoje mekoće djeluju poput toplog zagrljaja. Tako, za razliku od drugih modnih brendova, u prvi plan stavljaju dodir kao osjetilo koje će vas privući na kupnju odjeće te zbog toga koriste ekstremno kvalitetan i mekan kašmir prilikom kreiranja košulja koje su glavni proizvod brenda.
S obzirom na to da je Hari dizajnerica nakita i ima holistički pristup životu, posebna pažnja pridala se gumbima na košulji. Naime, svaki od sedam gumbiju koji služe za zakopčavanje košulje predstavljaju čakre koje se protežu kroz tijelo i služe kao mini talismani ušiveni na komad odjeće. Gumbi su ručno rađeni od smaragda koji doprinosi zdravlju i bogatstvu, lapis lazulija koji je zaslužan za mudrost i istinu te labradorita koji služi za ravnotežu i zaštitu. Uz to, sveukupno se na košulji nalazi 11 gumbiju zbog toga što je suvlasnica brenda strastvena i oko numerologije. Pitt je u jednom od intervjua otkrio kako se ne razumije ni u jedno ni u drugo, ali da se – otkako sluša savjete koje mu Hari daje – osjeća bolje.
Feel good osjećaj ono je što žele postići kad netko nosi njihovu odjeću, namijenjenu i muškarcima i ženama, a kad je kvaliteta jednobojnih i kariranih košulja u pitanju kvaliteta u pitanju – nema kompromisa. Komadi brenda “God’s True Cashmere” izrađuju se ručno, u Italiji, i to od 100-postotnog kašmira, a s obzirom na to da je kvaliteta materijala glavni kriterij po kojem glumac bira odjeću koju nosu u privatno vrijeme, ne čudi da je to stavka oko koje najviše inzistira. Margot Robbie, koja s Pittom glumi u filmskom uratku “Babylon” tijekom press turneje vezane uz film izjavila je kako Pitt uvijek ima najmekšu odjeću, a to se prelilo i na losanđeleški luksuzni brend u njegovom suvlasništvu.
Mekane poput Pittovog zagrljaja, košulje “God’s True Cashmere” već su postale kultni komad u Sjedinjenim Američkim Državama i iznimno su tražene, pa je brend lansirao novu e-commerce stranicu, najavio širenje asortimana te predstavljanje na europskom tržištu – showroomom u Parizu od 3. do 6. ožujka. Košulje će i dalje ostati glavni proizvod, a neće se mijenjati ni činjenica da Pitt nije zaštitno lice brenda. Ono što i uz proširenje linije ostaje isto je da će Pitt i dalje biti glavna inspiracija iza proizvoda. Naime, kad je komad koji je poželio za sebe, trenirka od kašmira, lansirana na stranici, odmah je rasprodana, a kad su mu bili potrebni pokloni za Božić za prijatelje “God’s True Cashmere” je predstavio dekice, jastuke i čarape koji su također bili hit.
Kad su 2019. godine počeli prodavati prve košulje, one su se rasprodale bez da je itko znao da iz njih stoji omiljena holivudska zvijezda, a kvalitetan proizvod i dalje smatraju svojim najjačim marketinškim alatom. I čini se da su sasvim u pravu jer su u protekloj godini narasli, počeli surađivati s drugim retalierima kao što je Selfridges u Londonu te je u skladu s tim došlo i do povećanja prodaje za šest puta više nego prve godine. S obzirom na to da se cijena košulja kreće od 1980 do 2350 američkih dolara, činjenica da su redovito rasprodane, dovoljno govori o uspješnosti brenda jer je riječ o luksuznim proizvodima.
Luksuzom smatraju i održivost pa kašmir koji koriste nabavljaju samo od proizvođača koji poštuju Responisble Wool i Global Recycle Standard načela, a drago kamenje nabavljaju u Indiji (u kojoj je Hari u djetinjstvu živjela). Svoje proizvode šalju u vrećicama izrađenima od organskog pamuka, a trude i koristiti što manje plastike za svoja pakiranja. Niche luksuzni brend preodređen je za globalni uspjeh ako nastavi u smjeru u kojem su krenuli, a Brad Pitt kao suvlasnik samo je zgodan PR dodatak koji im u ovoj fazi ni ne treba – što je odličan znak za budućnost.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram