Nostalgični ste za ljetom? Onda će vam se svidjeti ovaj gastro festival!
Nakon što je neumorna prošlotjedna kiša pomrsila planove, na prvi dan jeseni donio je sunce i sa stilom možemo pozdraviti ljeto. Festival “Adio Lito” koji se održava u novootvorenom baru Lemon Market, idealno je mjesto za to, jer donosi vibru ribarske fešte na moru u širi centar Zagreba. Lemon Market bar otvoren je krajem kolovoza, a zamišljen je kao dinamično mjesto za održavanje festivala, koncerata, proslava i evenata s vrhunskom gastronomskom ponudom. Stoga je festival “Adio Lito” koji donosi najbolje od morskih delicija i zanimljivu ponudu hrvatskih vina bio logičan izbor za posljednji pozdrav ljetu.
Nakon uspješnog SOLO. Cocktails festivala na kojem ste mogli uživati u koktelima tri poznata zagrebačka bara, kreativni tim Lemon Marketa, s partnerom festivala ribarnicom Fisherijom, “zakuhao” je novu ideju u kojoj možete uživati do 1. listopada na terasama bara.
“Iza nas je prvi festival posvećen koktelima, a na krilima tog uspjeha započeo je i ‘Adio Lito’. Nismo sigurni da želimo prhvatiti da je ljeto gotovo, pa ga svi naši istomišljenici mogu doživjeti na terasi Lemon Marketa. Ribice, vino, dalmatinska pisma – pokušali smo na sve načine stvoriti ugođaj ribarske fešte u malom obalnom gradiću i barem na tren zaboraviti da se nalazimo usred Zagreba. Tu su veliku ulogu igrali svježi riblji sastojci iz Fisherije, a ono što je nama bitno ponuditi je dobar omjer cijene i kvalitete, što se pokazalo uspješnim i na SOLO. Cocktails festivalu”, izjavio je Zlatko Orečić, suvlasnik Lemon Market bara.
Nostalgija za ljetom ne jenjava, pa je ideja iza festivala bila produžiti ga, pod svaku cijenu, pa je zato na terasi bara stvorena atmosfera ribarske fešte, ne samo kroz eno-gastro ponudu, već i zvukovima dalmatinske glazbe.
Naime, u kućicama koje su raspoređene na terasi u sklopu “Adio Lito” festivala možete kušati svježe pripremljene riblje specijalitete po pristupačnim cijenama iza kojih stoji Fisherija, gastro partner festivala. Posebno se ističu tuna steak s julienne povrćem (75 kn), panirani gamberi s wasabi majonezom i sweet chilli umakom (60 kn), prženi gavuni s krumpir salatom (37 kn), fritura uz tartar umak (48 kn), salata od hobotnice (75 kn) i riblji burger (55 kn).
A ribu možete sljubiti s bijelim vinima vinarije Zlatno Brdo kao što su Pošip Čara, Istarska Malvazija, plešivički sivi pinot ili baranjski cabarnet sauvignon ili, pak, iz bogate ponude odabrati sortu koja vama odgovara uz morske delicije, neovisno o pravilima uparivanja hrane i vina. Simbol ribarskih fešti svakako su prženi gavuni i bevanda, nepretenciozna kombinacija uz koju ćete zaboraviti da ste u Zagrebu. Uz to, uživati možete i u kompleksnijim delicijama poput ribljeg burgera ili paniranih gambera s umacima u kombinaciji s koktelima i spritzevima Lemon Marketa, bara specijaliziranog za tu vrstu pića.
U ribljim delicijama možete uživati već u vrijeme ručka, kada se otvara jedna od kućica na kojoj se poslužuju većinom hladna predjela te dnevno jelo poput brudeta ili rižota, u ograničenim količinama. No, festival u punom sjaju možete doživjeti u after work varijanti te navečer, pod svjetlom lampica iznad terase Lemon Market bara.
Posebno iznenađenje priprema Botanica Spices kućica u kojoj će gostovati chef i sommelier Filip Pleteš, koji će zajedno sa svojim kolegama iz Masterchefa, pripremati delicije koristeći hrvatske začine i svježe sastojke.
“Adio Lito” je festival kojeg ne smijete propustiti tijekom posljednjih sunčanih dana rujna, a ako ga ne stignete posjetiti, u Lemon Market baru već traju pripreme za novo događanje, posvećeno sirevima i pjenušcima. Više informacija možete pronaći na službenom Facebook Pageu te Instagram profilu festivala.
Fotografije: Lemon Market