Što se sve nalazilo u ovogodišnjem Moms Club goodie bagu?
Jučer smo zabavnim eventom za male i velike proslavile 1. rođendan rubrike MOMS CLUB u društvu poznatih mama i njihovih razigranih klinaca. Bila je to prilika da naše posjetiteljice uživo saznaju sve o brendovima namijenjenima obiteljskom životu, bebama, djeci i trudnicama, kao što su Cybex, Choconillas, Lunilou i IZAKOVA, Karla, Purina PRO PLAN, ali i uživaju u isprobavanju proizvoda.
I dok su se klinci uhvatili igračaka te se zabavljali u bazeni s lopticama i na face paintu te izradi životinja od balona s animatoricama Little Stars By Nina, mame su mogle uživati u zalogajima jedinog antibiotic-free brenda pilećih salamica i šunkica bez E-brojeva – Cekin Kids. A za ukusan finger food za odrasle te torte koje su podjednako razveselile i velike i mame, zaslužan je catering Majetić.
Uz toliko uzbuđenja i noviteta koje su brendovi predstavljali nije bilo jednostavno sve upiti, pa su baš zato naše posjetiteljice, među kojima su bile poznate mame poput Nike Kamenski, Pamele Badžek, Iris Cekuš, Ane Andabak Volk, Lade Mitrašinović, Kristine Milković Čilić, Teute Mesaroš, Ive Vitić Gameiro, Lucije Lugomer, Korane Gvozdić, Tine Biloglav i drugih kući otišle s MOMS CLUB goodie bagom, kako bi se mogle pobliže upoznati s nekim od proizvoda brendova koje su imale priliku otkriti na eventu.
Jedan od brendova koji naše čitateljice obožavaju, a i slavne mame koje su bile na eventu, je Violeta Double Care čije su vlažne maramice neizostavan dio svake rutine njege bebine kože. Violeta Double Care premium vlažne maramice su dermatološki odobrene, bez black listed sastojaka i s djeci prilagođenim pH-om.
Baby vlažne maramice iz linije Violeta Double Careformulirane su s prirodnim i organskim ekstraktima, dermatološki su testirane kako bi bile sigurne za uporabu, a ne sadrže SLES, alkohol i druge silikone. Sadrže čak 99 posto vode te su napravljene od pet puta filtrirane vode pročišćene postupkom reverzne osmoze koja garantira čistoću maramica na nivou medicinske, zbog čega su prilagođene tek rođenim bebama. Tako će nježna bebina koža biti čista, ali i njegovana.
A njega bebine kože lakša je i uz baby kupku s proteinom kozjeg mlijeka Violeta Double Care Bath koja sadrži čak 98 posto sastojaka prirodnog porijekla. Mekana i delikatna kupka, poput majčinog zagrljaja, nježno njeguje i hrani bebinu kožu zbog blagotvornih svojstava kozjeg mlijeka. Dermatološki testirana i bez suza, učinit će trenutke kupanja pravom zabavom.
Po mekoći je poznata i odjeća od organskog pamuka za djecu i odrasle Lunilou. Kolekcija trenirki za velike i male “Endless Vibe” inspirirana je konceptom nasljeđivanja – to je odjeća koja se prenosi unutar obitelji, noseći sa sobom uspomene i vrijednosti. Najudobnije trenirke za sve uzraste, univerzalne su i svevremenska, a upravo su to glavne značajke nove kolekcije. Od najmlađih članova obitelji do onih starijih, trenirke iz ove kolekcije dizajnirane su da svima pruže osjećaj mekoće i sigurnosti. Upravo su zato naše posjetiteljice u goodie bagu pronašle letak kojim mogu ostvariti popust od 20 posto na “Endless Vibe” kolekciju za djecu i odrasle u Lunilou trgovini unutar Kaptol Centra.
Na MOMS CLUB eventu prava su senzacija bili prelijepa premium baby oprema i igračke koje su se nalazile u Choconillas premium baby store kutku. Brojni su klinci odabrali svoje favorite poput mekanih dječjih cipelica Kings & Rebels i drvenih igračaka Little Dutch, a zato su njihove mame u goodie bagu dobile letak sa 20 posto popusta na čitav asortiman ovog premium baby dućana koji je otvorio svoju novu trgovinu u Parku Kneževa. Tamo možete otkriti brojne kvalitetne dječje brendove, koje obožavaju i mali i veliki, kao što su Silver Cross, Liliputiens, Nanit, CamCam Copenhagen, Sandiia i drugih.
Klinci su se najviše okupljali i na Cekin Kids corneru, ne samo zbog maskote Koko koja ih je apsolutno oduševila, već i zbog toga što su se tamo mogli okrijepiti zdravim i ukusnim zalogajima s Pilećom Šunkicom i Najposebnijom Salamicom u potpunosti bez konzervansa, pojačivača okusa i glutena. A kako bi i kod kuće mogli uživati u kvalitetnim okusima, u goodie bagu su se nalazili i Vindijini proizvodi s Disney junacima – ‘z bregov čokoladno mlijeko s okusom bijele čokolade, kao i Vindi nektar Jagoda koji su poslužili kao savršeno osvježenje nakon igre i zabave na eventu.
Da bi im ovaj doživljaj zauvijek ostao u sjećanju, Cekin Kids je djeci poklonio plišane privjeske maskote Koko, kao i vrećicu za papuče ili tenisice Cekin Kids s motivom maskote kako bi se svakodnevno mogli prisjetiti zabave koju su sinoć doživjeli.
A nezaboravne trenutke pružio im je Purina PRO PLAN brend visokokvalitetne prehrane za kućne ljubimce, koji je u suradnji s Udrugom Indigo na event doveo psiće koji spremno čekaju svoj novi dom. Tako su se neki od posjetitelja imali priliku upoznati i s nadolazećom kampanjom brenda pod nazivom: “Otkrij svoj Pawfect Match!”, nastalu u suradnji s Udrugom Indigo i Go2Digitalom, a koja otkriva koji se pas za udomljavanje najbolje može uklopiti u vašu obitelj te vam tako pomoći pri odluci.
No, s dolaskom psa u obitelj dolazi i nova, velika odgovornost za klince, pa su se tako educirali i o uravnoteženoj prehrani za pse koja podržava njihovo cjelokupno zdravlje. Kući su odnijeli Purina PRO PLAN suhu hranu za pse malog i patuljastog rasta bogatu bjelančevinama, Purina Dentalife poslastice usmjerene na održavanje dentalne higijene pasa te spremnik za pseće vrećice.
Zahvaljujemo se partnerima Violeti, Choconillasu, Lunilou, Purini PRO PLAN te Vindiji i Cekin Kidsu na sudjelovanju u MagMe MOMS CLUBU goodie bagu i što su našim posjetiteljicama omogućili uvid u svoje proizvode.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Vigor Klaić i John Pavlish