Michael Phelps najbolji je olimpijac svih vremena, a tu titulu potvrdio je zadnjom osvojenom zlatnom medaljom u Riju. Ovo je njegova 22. zlatna medalja na četiri uzastopne Olimpijade u istoj disciplini, od ukupno 26 osvojenih.

Kako bi postigao odlične rezultate, Phelps ima strogu rutinu vježbanja i prehrane. Tjedno prepliva 80 000 metara, a dnevni unos kalorija ide i do 12 000.

phelp4

Plan prehrane za Phelpsa naziva se i dijetom šampiona, ali se ne preporuča bez napornog treninga kojim bi se nakupljene kalorije potrošile. Usporedbe radi, prosjek unosa kalorija koji je poželjan za žene jest 2000 kalorija, a za muškarce 2700 kalorija dnevno.

Dijeta šampiona sastoji se od tri obroka po 4000 kalorija, a izgleda ovako:

Doručak

– tri sendviča od kajgane sa sirom

– rajčice, prženi luk, majoneza

– omlet od pet jaja

– zdjela krupice

– tri kriške francuskog tosta (pohani kruh)

– palačinke s komadićima čokolade

– dvije šalice kave

Ručak

– pola kilograma tjestenine obogaćene vitaminima i vlaknima

– dva velika sendviča sa šunkom i sirom puna majoneze

– energetska pića (oko 1000 kalorija)

Večera

– kilogram tjestenine

– pizza

– energetska pića (oko 1000 kalorija)

Michael_Phelps_Food

Ovaj jelovnik pomogao mu je osvojiti najviše zlata na igrama u Pekingu a osam – čime je prestigao zemljaka Marka Spitza, koji je na OI u Munchenu 1972. osvojio sedam zlata. Danas Phelps unosi nešto manje kalorija, ali i dalje daleko više od bilo koga na cheat dayu.