Millennialsi već neko vrijeme postavljaju trendove, a brendovi se sve više bore za osvajanje ove ciljane skupine.

Usprkos trudu mnogih brendova da u svoje kampanje i reklame ubace influencere i na taj način osvoje mlađe generacije, neki brendovi drže svoju poziciju na tronu dobro promišljenim marketinškim aktivnostima koje ne uključuju isključivo društvene mreže.

Već smo pisali o Nikeu koji je na Forbesovoj ljestvici prestigao čak i Louis Vuitton i tako postao najvrijedniji brend, a sada je Nike osvojio i srca teške publike- Millennialsa.

Prema istraživanju Piper Jaffraya, Nike je trenutno najpopularniji brend za generaciju Millennialsa, te je ovim pozicioniranjem iza sebe ostavio American Eagle, Forever 21, ali i Adidas te H&M. Istraživanje je provedeno na 5500 pripadnika generacije Millennialsa u SAD-u.

Millennialsi radije troše na iskustvo nego na sami proizvod, stoga i ne čudi ovaj izbor s obzirom na poruku iskustva i uživanja u životu koju Nike šalje. U nekim drugim istraživanjima provedenima u ovoj godini, uz Nike, dosta su visoko pozicionirani i brendovi Victoria’s Secret i Sephora.

Nike u potpunosti rastura u kategoriji cipela/tenisica kao i odjeće, no zanimljivo je da je u kategoriji torbi u potpunosti zakazao (pomalo očekivano) te su ga prestigli Michael Kors, Kate Spade, Coach, Longchamp, i naravno Louis Vuitton.