Znate li koji su modni komadi trenutačno najpopularniji? Donosimo listu!
Na stranicama platforme Lyst, na kojoj tisuće korisnika svakodnevno otkriva i kupuje dizajnerske komade, redovito se objavljuju statistike o najpopularnijim modnim kućama i njihovim kreacijama. Lyst Index na tromjesečnoj bazi rangira najpopularnije iz svijeta mode na temelju toga koliko se koji proizvod kupuje i pregledava. Kako bi se još bolje mogla pratiti traženost brendova ili proizvoda, platforma uključuje i statistike poput spominjanja, aktivnosti i angažmana na društvenim mrežama, što je u konačnici, danas najveći pokazatelj popularnosti.
Platforma je za drugi kvartal ove godine upravo objavila statistike s popisom najsnažnijih imena u modnoj industriji. Tako se na prvom mjestu najpopularnijih brendova trenutačno nalazi kuća Miu Miu (koji je u prošlom kvartalu bio na četvrtom mjestu), dok se iza njega nalazi brend Loewe (koji je u prošlom kvartalu bio na prvom mjestu), a treće mjesto zauzela je modna marka Prada, koja se od prethodnog kvartala pomaknula za jedno mjesto niže. Valja primjetiti da talijanska ikona mode, Miuccia Prada, definitivno prednjači modnom industrijom s obzirom na to da su njezina dva brenda, kuće Miu Miu i Prada, trenutačno najpoželjniji. Međutim, ono što je najintersantnije otkrivati prilikom novih izvještaja platforme je definitivno lista najpopularnijih artikala – i ovog su se puta na njoj pronašli neki kultni, ali i neki sasvim novi komadi. Koji su to, otkrijte u nastavku.
MARY JANE CIPELE MAISON MARGIELA TABY
Kultne cipele brenda Maison Margiela trenutačno su najpopularniji modni komad na svijetu. Model koji je nastao još 1989. godine, a koji iznova oduševljava zaljubljenice mode, svoju novostečenu popularnost može zahvaliti TikTok videu s više od 178 milijuna pregleda. Naime, djevojka iza profila @Nextlevellexuss, u videu iznosi da joj je tabice ukrao mladić s Tindera s kojim je bila na spoju, nakon čega je snimila nekoliko videa koji su nedugo zatim postali viralni. Dok je model “Taby” trajni simbol ovog brenda, njegova pretraživanja tijekom rujna porasla su za ogromnih 342 posto. To je samo još jedan dokaz koliko ova popularna društvena mreža utječe na modnu industriju.
KARDIGAN MIU MIU
Idući komad na listi je naizgled jednostavan sivi kardigan najpoželjnijeg brenda Miu Miu. Radi se o kardiganu od kašmira koji ima izvezen kontrasni pleteni logo kuće na prsima. Ovaj it komad, u ovome je kvartalu doživio toliki rast da su pretraživanja za kardiganom porasla za 44 posto. Upravo zato, na nekim shopping platformama nosi i oznaku “sold out”.
TORBA COS
Na trećem mjestu nalazi se ujedno i jedini komad iz high street dućana – radi se o torbi od najlona brenda Cos, koja predstavlja minimalističku estetiku ovog brenda. Dizajnirana kao crossbody model ili za nošenje preko ramena, ova predimenzionirana torba izrađena je od 100-postotne reciklirane tkanine, prepoznatljive pufaste teksture u crnoj nijansi. Torba je još dostupna za kupnju na službenoj stranici brenda.
TENISICE-NATIKAČE NIKE X MARTINE ROSE
Na četvrtom mjestu najpoželjnih komada nalaze se tenisice-natikače iz suradnje brenda Nike i dizajnerice Martine Rose. Dizajnerica je rekreirala već kultne Nike Shox MR4 i inspirirana stilom 90-ih, novo izdanje predstavila u upečatljivoj gradijentnoj boji. Tijekom nedavno održanog ženskog Svjetskog prvenstva u nogometu, potražnja za tenisicama je porasla za 70 posto što je učinilo ovaj hibridan model, spoj natikača i tenisica, četvrtim najpopularnijim proizvodom kvartala – a vjerojatno većina zasluga za to pripada generaciji Z.
NATIKAČE BIRKENSTOCK ARIZONA
Ne čudi nas što su se na ovom popisu našle i sandale Birkenstock Arizona koje privlače mnogo pozornosti posljednih godina i koje su svevremenski komad. Predstavljene 1973. godine, ove uniseks natikače s dva široka remena središnja su točka uspjeha brenda Birkenstock i predstavljaju sinonim praktične obuće koja je, međutim, u posljednje dvije godine postala i must have model među modnim entuzijastima i pokazala da je puno više od samo funkcionalnog komada.
NATIKAČE TORY BURCH PIERCED MULE
Mnogi Tory Burch vežu uz balerinke i klasičan, pomalo zastarjeli izgled koji predstavlja brend. No, američka dizajnerica osmislila je nešto hrabriji model cipela pod imenom “Pierced Mule” koje su tijekom ljeta postale viralne na društvenim mrežama. Vjerujemo da Tory Burch ovim modelom provodi uspješnu transformaciju jednog modnog komada iz komercijalnog u kultni, pa samim time i brenda. Natikače su toliko popularne da je na društvenim mrežama pokrenut hashtag #NewBurch koji označava novu eru dizajnerice.
TORBA LOEWE PUZZLE
Na sedmom mjestu nalazi se modni dodatak jedne od trenutačno najutjecajnijih modnih kuća. Ako ste pomislili na Loewe, u pravu ste, a torba koja je u pitanju je njihov novi Puzzle model koji se može posložiti poput origamija. Osobito je popularna među obožavateljicama minimalističkog stila, uz čiste linije i jednostavan dizajn. Uz ovaj model, trenutačno je u fokusu i Loewe Squeeze torba, o kojoj smo nedavno pisali, pa očekujemo da će se ona pronaći na ovoj top listi idućeg kvartala.
TENISICE NEW BALANCE 550
Tenisice New Balance 550 su retro klasik i jedan od najpoželjnijih modela već nekoliko sezona. Zbog iznimne popularnosti, jako je teško domoći se para ovih tenisica, a mogu se kupiti putem re-sale platformi poput eBayja na kojem postižu cijenu višu od 500 eura.
SLINGBACK CIPELE PRADA 3D FLOWER
O ovim smo cipelama već pisali i radi se o modelu koji su gotovo svi high street brendovi predstavili u svojim verzijama. Ove Prada cipele velik su trend sezone te s geometrijskim detaljem i profinjenom izradom predstavljaju najpoželjniji model slingback cipela.
SUNČANE NAOČALE ACNE
Brend koji se posljednih godina uspješno uspinje modnim ljestvicama, predstavio je komad koji zatvara listu top 10 najpoželjnjih modela kvartala. Uz korištenje neobičnih materijala, tekstura i eklektičnih paleta boja, brend se često izdvaja komadima koji nerijetko postanu viralni – poput ovih naočala koje izgledom podsjećaju na glavu kukca. Doista, ovaj posljednji komad na listi najpoželjnjih, dokaz je da obožavatelji mode uživaju u “maksimalističkom minimalizmu”, što zapravo i najbolje opisuje ovaj brend.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Lyst