Žene koje inspiriraju: Ovo su poduzetnice koje stoje iza nekih od najpoznatijih svjetskih brendova
U posljednjih nekoliko desetljeća svjedočimo sve većem samopouzdanju žena koje zauzimaju upravljačke pozicije i sjedaju na mjesto liderica brojnih kompanije. Kompanije u vlasništvu žena upravo su pokretačka snaga današnjeg gospodarstva, utjelovljujući otpornost, kreativnost i poduzetnički duh. Takvi poslovni pothvati ne samo da pridonose gospodarskom rastu, već i redefiniraju tradicionalne poslovne paradigme i zalažu se za raznolikost i uključenost.
Unatoč i dalje prisutnom suočavanju s brojnim preprekama i predrasudama, kompanije u vlasništvu žena postižu izvanredne uspjehe. A upravo takve priče nadahnjuju brojne druge ambiciozne žene da slijede svoje snove, stoga smo povodom ovogodišnje proslave Međunarodnog dana žena, odlučili izdvojiti sedam uspješnih žena čije su nas priče i nas inspirirale!
EMILY WEISS (GLOSSIER)
Kao jedan od vodećih beauty brendova, američki Glossier, jedan je od pravih primjera uspješnog ženskog poduzetništva. Osnivačica Glossiera, Emily Weiss, postala je simbol modernog poduzetništva, utjelovljujući inovativnost, autentičnost i duboko razumijevanje potreba potrošača. Nakon iskustva u modnom novinarstvu, Weiss je 2014. godine prepoznala potencijal društvenih mreža i strategije obraćanja potrošačima u vrijeme kad zapravo društvene mreže još nisu imale niti približan utjecaj kao danas. Svojom je vizijom transformirala Glossier iz beauty bloga u danas kultni brend čije proizvode obožavaju žene diljem svijeta, i time je postala jedna od najuspješnijih žena beauty industrije. Njezina priča pravi je primjer strasti i vjernosti prema vlastitoj viziji, što je kasnije rezultiralo najutjecajnijim beauty brendom posljednjih godina.
MELANIE PERKINS (CANVA)
Osnivačica Canve, omiljene platforme za kreiranje vizualnog sadržaja, Melanie Perkins, oduvijek je imala oštro oko za korisničko iskustvo i kreativnost. Perkins je htjela približiti alate za dizajn svima, kako bi na jednostavan način svatko mogao kreirati sadržaj kakav želi. Perkins je 2012. godine transformirala Canvu iz startupa u moćnu globalnu kompaniju koja se danas procjenjuje na nekoliko milijardi dolara. Njezino vizionarsko vodstvo, Canvi je donijelo veliki broj novih korisnika diljem svijeta. Ona je jedan od primjera da je svaka vizija ostvariva uz veliku strast prema promjenama. Prije pokretanja startupa, dobila je velik broj odbijenica za posao i shvatila da mora krenuti u svom smjeru, te je hrabru viziju pretočila u današnji sinonim za kreiranje sadržaja za društvene mreže.
View this post on Instagram
SARA BLAKELY (SPANX)
Kao jedan od najuspješnijih ženskih pothvata u biznisu, definitivno je priča Sare Blakely. Blakely je revolucionizirala industriju donjeg rublja uz svoj inovativan dizajn, što je na kraju rezultiralo transformiranjem malog brenda Spanx u globalni fenomen. Na početku karijere, poduzetnica je radila kao prodavačica koja je od vrata do vrata prodavala telefonske uređaje, a ideja za vlastitim brendom rodila se 1998. godine. Njezina predanost prema osnaživanju žena da se osjećaju samopouzdano i ugodno u vlastitoj koži, dovela je do toga da je kreirala donje rublje koje danas obožavaju brojne žene diljem svijeta. Skromno putovanje ove poduzetnice koje ju je u konačnici dovelo do milijunske kompanije, još je jedan u nizu dokaza da su odlučnost, kreativnost i vjera u sebe ono što dovodi do pravih uspjeha.
DIANE VON FURSTENBERG (DVF)
Diane von Fürstenberg, belgijska dizajnerica poznatija pod imenom DVF, legendarna je osnivačica istoimenog modnog brenda koja je revolucionirala žensku modu izumom haljine na preklop. Kao jedna od pionirki u modnoj industriji, von Fürstenbergin utjecaj nadilazi sam pojam mode: njezin brend predstavlja osnaživanje, neovisnost i samoizražavanje za žene diljem svijeta. Sa svojom haljinom predstavljenom 1970-ih godina, von Fürstenberg je ženama pružila simbol sofisticiranosti i oslobođenja, i tako utjelovila duh feminističkog pokreta tog doba. Ukratko, njezina predanost osnaživanju žena nadilazi modu, budući da je od samih početaka, pa tako i danas, zagovornica rodne ravnopravnosti. Njezino nasljeđe kao dizajnerice, poduzetnice i pobornice prava žena urezano je u povijest mode, što nesumnjivo nadahnjuje brojne buduće generacije.
NATALIE MASSENET (NET-A-PORTER)
Natalie Massenet, osnivačica Net-a-Portera, definitivno je ostavila neizbrisiv trag u modnoj industriji, tako što je uvela koncept kupovine dizajnerskih i luksuznih komada na jednoj platformi. S jasnom vizijom i razumijevanjem ponašanja potrošača, Massenet je stvorila prvu online platformu na kojoj se mogu kupiti komadi najznačajnijih modnih brendova današnjice i na kojoj je na jednom mjestu jednostavno pretraživati omiljene komade. Osnovan 2000. godine, Net-a-porter je brzo postao sinonim za ekskluzivnost i pristupačnost, nudeći obožavateljima mode širom svijeta najlakši pristup dizajnerskim komadima. Njezin pothvat definitivno je jedna od prvih koji su pokrenuli klasične online kupovine kakve danas poznajemo i najčešće prakticiramo, a njezin uspjeh nastavlja inspirirati brojne druge žene da ljubav prema modi pretoče u uspješan biznis.
ANINE BING (ANINE BING)
Anine Bing, osnivačica istoimenog modnog brenda i utjelovljuje suvremeno poduzetništvo i effortless stil. S iskustvom u modelingu i strašću prema dizajnu, Bing je pokrenula svoj brend 2012. godine s ciljem kreiranja svevremenskih komada koji besprijekorno spajaju skandinavsku jednostavnost s opuštenim glamurom Los Angelesa. Osim svoje uloge dizajnerice, Bing je i pravi primjer uspješne poslovne žene koja na jedinstven način koristi društvene mreže i digitalni marketing, što je u konačnici dovelo do toga da je svoj brend razvila u carstvo vrijedno više milijuna dolara. Od početaka i jednog malog butika u Los Angelesu, do danas svjetski priznatog modnog brenda, Bing stoji kao inspiracija ambicioznim poduzetnicama, zbog svoje vjere u autentičnost, kreativnost i neumoljivu predanosti vlastitoj viziji.
CHARLOTTE TILBURY (CHARLOTTE TILBURY)
Osnivačica istoimenog kozmetičkog brenda, Charlotte Tilbury, vizažistica je i vizionarka koja je redefinirala industriju ljepote. S više od 27 godina iskustva u beauty industriji, poduzetnica se 2013. godine odlučila na pokretanjem vlastitog brenda, s misijom osnaživanja žena da se osjećaju samopouzdanije. Osim svog uspjeha kao vizažistica i poduzetnica, Tilbury je također strastvena zagovornica ljubavi prema sebi, koristeći svoj brend da nadahne svaku ženu da prihvati svoju jedinstvenu ljepotu. Ono što ju je i nedavno postavilo na mjesto jedne od najuspješnijih žena na svijetu je činjenica da je njezin brend prvi u povijesti koji vodi jedna žena, a da je sponzor značajnog natjecanja Formule 1. Njezin put od vizažista do globalnog kozmetičkog mogula služi kao dokaz strasti, kreativnosti i nepokolebljive predanosti.
U konačnici, kompanije u vlasništvu žena nisu samo pokazatelj uspješnih biznisa: one su katalizatori promjena, promiču društveni utjecaj i mijenjaju tradicionalne norme. Kako sve više žena ruši barijere i preuzima vodeće uloge u poslovnom svijetu, utjecaj kompanija u vlasništvu žena samo će rasti i tako oblikovati inkluzivniju i prosperitetniju budućnost za sve buduće generacije snažnih žena!
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram