Iva Marušić 12.09.2025.

Žena koja je izgradila Rhode i Merit, sad je lansirala svoj brend mirisa

Kad se govori o ženama koje oblikuju beauty industriju današnjice, Melanie Bender zauzima posebno mjesto. Iza nje je impresivna karijera u kojoj je bila ključna u građenju nekih od najuzbudljivijih beauty brendova posljednjih godina. Iz rodnih Havaja ponijela je senzibilitet za prirodu i održivost, što je utkala u svaki profesionalni korak. Nakon studija posvećenog održivom razvoju i rada u različitim marketinškim i strateškim pozicijama, 2019. godine postala je predsjednica brenda Versed, gdje je dokazala da clean beauty može biti i efikasan i pristupačan.

No, njezino ime našlo se i u brendu Merit, jedan od najuspješnijih minimalističkih makeup marki današnjice, a zatim i uz Rhode, skincare liniju Hailey Bieber. Kao izvršna direktorica Rhodea, Bender je u rekordnom roku uspjela od brenda napraviti globalni fenomen. Njezina filozofija je bila jasna – beauty industrija mora biti transparentna i inkluzivna, a proizvodi moraju biti najpravljeni od vrhunskih sastojaka.

Nakon što je godina uspješno gradila tuđe vizije i pretvarala ih u brendove koji su mijenjali tržište, Bender je osjetila da je vrijeme da oblikuje nešto svoje i tako je nastao Lore, brend mirisa koji je predstavila krajem kolovoza.

“Lore je počeo kao nevidljiva poveznica između mene i dvojice bliskih prijatelja, Grega i Joea. Danas je to svijet mirisa koji te vode negdje drugdje, ekstenzija duše i podsjetnik na sve što nas povezuje”, napisala je Bender povodom toga.

Brend se temelji na ideji da miris nije tek završni beauty detalj, već osobna priča i emotivno iskustvo. Svaki parfem stvoren je tako da u sebi nosi kompleksnost i bogatstvo, ali i da ostavlja prostor nositelju da ga doživi na svoj način. “Familiar but new”, kako Melanie opisuje – nešto prepoznatljivo, ali ujedno i neočekivano.

Prva kolekcija Lore sastoji se od četiri mirisa. “Sublimity” je nostalgičan povratak u njezino djetinjstvo na Havajima, “Somewhere but Nowhere” evocira osjećaj putovanja i izgubljenosti u vremenu, “Disfruta” donosi zavodljivost i senzualnost, dok “Lovely and a Little Twisted” balansira nježnost i ironiju.

Brend od početka nosi i snažan pedigre. Uz Melanie, suosnivači su Joe Cloyes i Greg Gonzalez, osnivači brenda Youth to the People te Mazdack Rassi, suosnivač Milk Makeupa – imena koja su već dokazala da znaju kako stvoriti proizvode i brendove koji postaju kultni. Upravo zato Lore već ima status onog o kojem će se pričati, a strategija lansiranja kombinira direktnu prodaju preko weba s planiranim širenjem u Sephoru i druge prestižne dućane.

Za industriju mirisa, Lore predstavlja svjež glas u prostoru koji je dugo bio podijeljen na mainstream i niche: luksuzan, ali dostupan, estetski upečatljiv, ali smislen. A za potrošače koji u mirisu traže više od lijepe bočice i privlačne note, Lore donosi upravo ono što im je nedostajalo, priču koja je osmišljena da traje.

Sve mirise trenutačno možete kupiti na službenoj stranici brenda po cijeni od 88 američkih dolara za bočicu od 50 mililitara, dok su manji primjerice od 10 mililitara dostupni za 28 američkih dolara.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, Lore