Tko je Lauren Ratner, marketinški mag koji stoji iza uspjeha brenda Rhode?
U današnje vrijeme imati dobar proizvod na tržištu nije dovoljno. Naravno, dobra kvaliteta je i dalje na cijeni i ono je što brojni zadovoljni kupci očekuju od omiljenih brendova, no zbog iznimnog utjecaja fotografija i bilo kakvog drugog sadržaja koje konstantno pregledavamo na društvenim mrežama, od brendova se danas očekuju da isporuče nešto još neviđeno i da se putem objava i raznih aktivacija (Instagram postovi pritom vode glavnu riječ) približe svojoj klijenteli na neki drugi, inovativan način.
U modnoj je industriji brend koji apsolutno dominira praktički savršenim marketinškim strategijama, francuski brend Jacquemus. Njegov kreativni direktor i osnivač, Simon Porte Jacquemus, uspio je u tome da popularnost brenda izgradi ne samo na komadima koje svakih nekoliko mjeseci predstavlja javnosti, već uz marketinške pothvate koji su, malo je reći, perfektni. Ono što njemu uspijeva je da, sad već gotovo svakog tjedna, svojim obožavateljima (a i onim novim) predstavlja nove kampanje. No, više je to od fotografije, videa i objave na društvenim mrežama – Jacquemus kreira neki novi način komunikacije koji oduševljava, pa, svakoga.
Ako bismo morali pronaći ekvivalent brendu Jacquemus, no u beauty industriji, onda bi to bio američki brend Rhode. Naravno, radi se o onome koji se prvenstveno popularizirao zbog ultrapopularne osnivačice, Hailey Bieber, koja već godinama slovi kao it djevojka. No, posljednjih nekoliko mjeseci, primijetili smo da brend gradi sve veću, a pritom i jaču komunikaciju uz gotovo pa jednake marketinške inovativnosti poput Jacquemusa. No, iza toga ne stoji Hailey Bieber. Iza toga stoji Lauren Ratner, mladi marketinški mag i djevojka besprijekornog stila, o kojom smo odlučili saznati nešto više.
Ako samo pogledamo unazad nekoliko mjeseci, Rhode je postigao dva iznimno velika marketinška trika koji su rezultirali što viralnim proizvodom, što aktivacijama koje ste nebrojeno puta viđali na društvenim mrežama. Pogađate, kad mislimo na proizvod, dakako mislimo na maskicu za mobitel koja ima utor za najpopularniji Rhode proizvod – Peptide Lip Treatment. Maskica je lansirana u veljači ove godine, naravno netom nakon bila je rasprodana, na društvenim smo je mrežama viđali konstantno, no Rhode je uspio u nečemu drugome, zapravo mnogo većem od svih ovih nabrojanih uspjeha.
Naime, čak je nekoliko svjetskih brendova kopiralo ovaj marketinški trik beauty brenda, no radilo se o prankovima. Primjerice, brend automobila Porsche lansirao je fake maskicu u kojoj se nosi ključ njihov vozila, a brend Heinz zamislio je onu u kojoj možete nositi mali ketchup. Sve su to bili prankovi i maskice koje nisu zapravo dostupne za prodaju, ali nesumnjivo je da je veliki uspjeh to što su se globalni brendovi inspirirali ovakvim pothvatom, jednog manjeg beauty brenda koji je osnovan prije svega dvije godine. No uz to, Rhode je ovim pothvatom potaknuo cijelu jednu novu kategoriju na tržištu koja prije nije postojala; naime, počeli su nicati brendovi koji izrađuju maskice u koje vam stanu neka druga sjajila ili kakvi beauty proizvodi koje uvijek želite imati pri ruci.
View this post on Instagram
Posljednji u nizu uspjeha brenda, što nas je ujedno i potaknulo na ovu temu je photo booth brenda koji je stajao na popularnom glazbenom festivalu Coachella. Naime, brend je osmislio photo booth u kojem uz kupljeni žeton koji ubacujete unutar bootha, odabirete koji Peptide Lip Treatment želite i zatim se fotografirate dok ga nanosite. Naravno, i ovaj je pothvat zaludio društvene mreže i postavio Rhode na tron marketinških ideja. A iza svega toga, stoje ideje Lauren Ratner.
Ratner se pridružila brendu još 2020. godine, dvije godine prije nego što je brend ugledao svijetlo dana. Nakon što je prethodno radila na značajnim pozicijama u marketingu u brendovima Michael Kors, a zatim i Reformation, pokrenula je vlastitu consulting agenciju, sve dok je Bieber nije zaposlila u svom novom pothvatu. Njezina prva pozicija označavala je stvaranje marketinške strategije, kao i estetskog pristupa brendu, i ruku pod ruku s Bieber, radila je na izgradnji brenda. Nije dugo trebalo da zajedno postignu veliki uspjeh, a uz Bieber čijoj slavi valja pripisati vrlo brzu popularnost brenda, nesumnjivo je da je Ratner ta koja je odlučila ne slijediti tradicionalne pothvate i počela osmišljavati inovativne ideje. Uostalom, danas je i sama toliko popularna, da je američki časopis Vogue ekskluzivno pratio njezino vjenčanje, no nama bitnije za ovaj tekst je to što je o njoj i Vogue Business pisao kao marketinškoj stručnjakinji nemjerljivog uspjeha.
Ova poduzetna dama stvara neki novi marketinški pristup na koji beauty industrija nije navikla, a njezin uspjeh doista potvrđuje to što brojni drugi brendovi pokušavaju jednak takav uspjeh i kopirati. No, Ratner očito ima ideje koje su izvan dosadašnjih okvira marketinga i nesumnjivo pomaže Bieber u stvaranju globalnog beauty brenda. Tome dokazuje i činjenica da trenutačno radi na poziciji CBO, odnos Chief Brand Officer, što ujedno znači i da svi noviteti brenda, prolaze kroz njezine ruke.
Ne znamo što je sljedeće za Rhode, no još jedan nedavno lansiran proizvod, Rhode Kit u bubble neseseru koji je također nedugo zatim postao viralan, potvrđuje da nas od ovog brenda očekuju samo velike stvari. Možda ne znamo što slijedi, no sigurni smo da će se opet raditi o nečemu što će cijeli svijet htjeti.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram, Rhode, Instagram