Ogrlica kuće Chanel koja će postati predmet žudnje žena diljem svijeta
Postoje modne kuće, ali jedan je Chanel; postoje parfemi, ali je samo jedan najpopularniji na svijetu – N°5. Kako bi proslavili 100. rođendan jednog od svojih najpoznatijih proizvoda i svojevrsnog simbola brenda, kuća Chanel je izradila je kolekciju nakita posvećenu slavnoj petici pod nazivom “Collection N°5” u kojoj se posebno ističe 55.55 ogrlica.
Glavni kreativac Chanelovog studija za skupocjeni nakit Patrice Leguéreau osmislio je čitavu kolekciju posvećenu mirisnoj kreaciji, a s obzirom na da je riječ o prvoj ovakvoj kolekciji u povijesti kuće, cilj je bio prikazati sve aspekte ne samo mirisa, već i bočice u koja sadrži N°5 parfem. A kako bi se u punom sjaju predstavilo baš sve što se povezuje s ovim ikoničnim mirisom, osmišljeno je čak 123 fenomenalnih komada baš kako i priliči legendarnom i misterioznim mirisom kakav je N°5 – samo takva legenda može zaslužiti takvu kolekciju nakita.
Prvi “parfem za žene s mirisom žene” 1921. godine osmislili su Ernest Beaux i Gabrielle Chanel te je miris odmah izazvao gungulu. Moderan miris, pročišćeni dizajn bočice te misteriozno ime učinili su “peticu” revolucionarnim proizvodom na tržištu. Samo 11 godina kasnije, stigla je i revolucija u svijetu luksuznog nakita – “Bijoux de Diamants” bila je kolekcija od platine i dijamanata koja je učinila nakit posebno primamljivim.
Ove godine, Patrice Leguéreau odlučio je spojiti te dvije domene u kolekciji nakita “Collection N°5″. “Gabrielle Chanel pristupila je ta dva svemira s vizionarskim vrijednostima, fokusirana na smjelost i potragom za izvrsnošću. Htio sam ponovno otkriti tu kreativnu gestu s ovom kolekcijom, koja je zamišljena poput putovanja kroz sve što se veže uz parfem N°5 , od izgleda bočice pa sve do olfaktivne eksplozije mirisa”.
Glavna zvijezda kolekcije je 55.55 ogrlica koja reflektira DNA mirisa i to kroz poseban 55.55-karatni dijamant s custom rezom, koji je izrađen u počast parfemu. “Način na koji smo pristupili jer bez presedana. Imali smo sirovi dijamant koji smo morali rezati, ne da bismo napravili najveći kamen koji smo mogli dobiti, već da postignemo savršeni osmerokutni dijamant od 55.55 karata”, izjavio je Leguéreau.
Harmoničan izgled u smaragdnom rezu, simboličan broj karata, D kvaliteta kamena te okvir napravljen od 18-karatnog bijelog zlata u koji su smještena još 104 okrugla i 42 baguette dijamanta koji svjedoče perfekcionizmu kuće Chanel te ručnom radu, tehnici i kreativi koje su na iznimno visokim razinama. Silueta bočice, kopča u obliku sretnog broja te dijamanti u obliku kruške u različitim veličinama samo su “točka na i” ovoj kreaciji.
Ogrlica 55.55 predstavlja, figurativno i apstraktno, zagrljaj između duha N°5 parfema i vrhunske izrade nakita – dvije stvari koje su svojstvene francuskoj kući. Da su u Chanelu posebno ponosni na ovu kreaciju govori i činjenica da će odlučeno kako će postati dio nasljeđa kuće i tako vječno biti predmet žudnje brojnih žena diljem svijeta.