Objavljena legendarna božićna John Lewis reklama
Čarolija može početi. John Lewis je objavio svoju blagdansku reklamu i time obilježio početak odbrojavanja do Božića.
Sada već legendarne reklame britanskog lanca trgovina John Lewis svake godine nadilaze tipične prodajne blagdanske kampanje, i daju posebnu blagdansku priču koja rastopi gledatelje. Kada ovaj lanac lansira blagdansku reklamu, znamo da je počelo vrijeme blagdanskog ugođaja.
Ove godine reklama “Unexpected Guest” objavljena je tjedan dana ranije no inače, s obzirom da je potražnja za blagdanskim asortimanom življa nego ikad, kako sami kažu. Nakon godine u kojoj je cijeli svijet suočen s pandemijom, veća okupljanja nisu moguća u mnogim zemljama, a svakodnevni život nam se okrenuo za 360 stupnjeva, kupci žele što prije uploviti u blagdansko raspoloženje i okrenuti se najljepšem dobu godine.
Za time vape i tvorci reklame, koji i kroz odabir muzike (Hit Together in Electric Dreams iz 1985., kojeg je preradila mlada pjevačica Lola Young) pokazuju da sanjaju o povratku u normalu nakon prošlogodišnjih blokada na ulicama u studenome i prosincu.
U ovogodišnjoj reklami koriste se već provjerenom formulom uvođenja neobičnih prijatelja koji na svoj način doživaljavaju blagdane. Nakon mede, pingvina, zmaja i ostalih poznatih likova, ove godine red je na izvanzemaljsku prijateljicu, koja doživljava svoj prvi Božić. Uz poruku “Za Božić čaroban kao što je bio i vaš prvi” sada i službeno možemo početi križati dane do Božića.