Nicolas Ghesquière, kreativni direktor Louis Vuittona, ove je sezone sam odlučio preuzeti fotografsku palicu i snimiti jesensku kampanju. Ideja je to koja ga je oduvijek privlačila, te je smatrao da bi njegov pogled kroz objektiv mogao biti zanimljiv novi doprinos modnoj kući, kojoj je zahvalan što je odlučila riskirati prepuštajući mu kreativnu slobodu osmišljavanja kampanje.

LŽa Seydoux and Nicolas Ghesquire

Jedan od najvećih izazova s kojime se susreo bilo je fotografiranje torbi od kože – torbe izrazito značajne za Louis Vuitton, ali upravo je s njima bilo najteže postiži odličan vizualni efekt.

Ono za čim je Ghesquière težio je uhvatiti trenutak direktne emocije modela prilikom snimanja. Cijeli tim bio je pozvan u njegov stan u Parizu gdje je posebno mogao paziti na sve potrebne mjere kako ne bi bilo straha od zaraze virusom. Želio je da se svi osjećaju ugodno i kao kod kuće. Modeli koje nose kampanju su transrodni model Krow Kain, glumica Stacey Martin, pjevačica umjetničkog imena Lous and the Yakuza, britanska sprinterica Dina Asher-Smith te francuska glumica Léa Seydoux, koju ćemo uskoro imati priliku gledati u novom filmu o James Bondu. Ističe i kako je modele želio fotografirati pokušavajući zabilježiti ono što su u privatnom životu te da se nada da ovo nije posljednji put da se našao iza objektiva.

Rijetki su dizajneri koji su snimali svoje kolekcije, a najpoznatiji je svakako bio pokojni Karl Lagerfeld koji je snimao kampanje za Chanel, Fendi, vlastiti brend te Dom Pérignon, Adidas i Coca-Colu. Hedi Slimane je također za Celine snimio sve fotografije, a u posljednje vrijeme kameru su prigrlili i Pierpaolo Piccioli za Valentino te Oliver Rousteing za Balmain.