Novi brendovi svijeća koje volimo

Tržište svijeća prošle je godine – izgorjelo! Razlog tomu je jednostavan, ljudi su više vremena provodili kod kuće, pa su se uz već poznate igrače na tom tržištu kao što su Diptyque, Jo Malone i Byredo pojavili novi brendovi koji su htjeli uloviti svoj dio kolača bujajućeg tržišta. Potražnja za svijećama bila je velika, trend je to koji traje od kraja 2018. godine kada je online retailer Net-a-Porter svoju ponudu svijeća povećao za trećinu, a brojni brendovi koji nisu bili specijalizirani za mirise ili detalje za uređenje doma, prošle su godine počeli su kreirati upravo takve stvari.

Niknuli su i neki novi, indie brendovi svijeća nalik već poznatim markama Otherland i Boy Smells koji su svijet zainteresirali brendingom, svijeća Candier koje krase zanimljive poruke, a bilo je i onih koji su upravo mirisima oduševili fanove – prije nešto više od godine dana glumica i poduzetnica Gwyneth Paltrow je u sklopu svojeg brenda Goop predstavila svijeću s mirisom vagine, da bi uslijedila i ona s mirisom orgazma. Modne kuće poput Louis Vuittona već su ranije lansirali liniju svijeća u keramičkim posudama koje krasi kožnata ručka, a Loewe je u rujnu predstavio liniju svijeća u zanimljivim posudama s mirisom marihuane, origana, bršljana, čempresa… U nastavku otkrivamo tri nova brenda svijeća koje volimo, a čija su nas priča, dizajn i mirisi oduševili.

NETTE

Kada je sredinom prosinca prošle godine svoje svijeće stavila u prodaju, osnivačica i CEO brenda Carol Han Pyle, sigurno nije mislila da će za otprilike mjesec dana njezin brend Nette na Instagramu imati gotovo tri tisuće obožavatelja, a da će njezine sustainable svijeće krasiti domove diljem svijeta. Želja je bila osnovati brend koji je ujedno održiv i chic te time postaviti novi standard za industriju. Prilikom proizvodnje ne koriste se sintetički sastojci odnosno parfemi, ne koristi se parafinski vosak te pamučni fitilj, već samo najbolje što se može nabaviti na tržištu jer osnivačica brenda smatra paljenje svijeća ritualom koji je opušta. Zato se koristi vosak dobiven od soje i kokosa, a posude se izrađuju u tradicionalnom talijanskom obrtu koji se proizvodnjom stakla bavi već gotovo 100 godina. Fitilj i pakiranje proizvedeni su od organskog pamuka, odnosno od recikliranih kutija za cipele. Jedan od mirisa koji posebno privlači pažnju je “Supernatural” koji odaje počast nadnaravnom kroz miris pelargonije, sandalovine i breze, a može se kupiti i u setu s upaljačem i satenskom gumicom za kosu, za potpuno opuštanje kod kuće.

CAVO

“After a Good Cry”, odnosno svijeća za zapaliti nakon plakanja, svojim je nazivom zapalila društvene mreže, a i zaintrigirala medije poput Harper’s Bazaara, New York Magazinea i Nylona koji su prenijeli priču o brendu. Svijeće su eco-friendly jer su izrađene od sojinog voska, a njihov miris, upotpunjen notama kišnice, lavande, vanilije i burbona, djeluju, kako kažu iz brenda Cavo, poput zagrljaja. No, ovaj je brend otišao još korak dalje i ne samo da svojim svijeća daje olfaktorne podražaje, već su za svaku mirisnu svijeću osmislili i Spotify i Apple Music playlistu koju biste trebali slušati kada zapalite svijeću. Njihova nas je priča naprosto oduševila!

NÉOS CANDLESTUDIO

Ako ste ljubitelj umjetnosti ili tražite svijeću koja će ne samo oplemeniti prostor ugodnim mirisom, nego i izgledom, morate baciti pogled na ponudu brenda Néos Candlestudio. Naime, specijalizirali su se za kreiranje svijeća u obliku bisti, poput one Michelangelovog Davida i to u neonskim nijansama. Tako su uspjeli spojiti renesansu i 80-e godine prošlog stoljeća kada je neon vladao te eleganciji dodati poželjnu dozu cool štiha. Svijeće su bez mirisa, ali ono što je sigurno je da će privući pažnju svakoga.

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0