Dina Dončević 12.01.2022. Fashion

Najtraženije Chanel torbice imaju novu cijenu!

Francuska modna kuća odlučila je u 2022. godinu ući sa stilom – najtraženije Chanel torbice imaju novu, veću cijenu. Chanel je u 2021. godinu čak tri puta povisio cijene omiljenih modela, što je samo bio nastavak rasta cijena u 2020. godini kada je brend dva puta povisio cijene. Posljednje povećanje dogodilo se krajem listopada za modele iz klasične Flap linije, a nismo trebali dugo čekati da doživimo još jedno.

Chanel Coco Handle

Meta su, ponovo, najtraženije Chanel torbice, odnosno modeli Boy i Coco Handle, dok ovog puta nisu “nastradali” samo sve popularniji Chanel Flap Mini i Chanel 19 modeli. No, uz Flap i Chanel 19, Boy je svakako jedan od najprodavanijih modela kuće i ima veliku listu obožavatelja, tako da je četvrto povećanje cijena u 12 mjeseci iznenadilo mnoge.

Vrijednost Chanel Boy torbice, predstavljene u 2011. godini, u proteklih je nekoliko godina narasla za 70 posto, dok je Coco Handle model sve traženiji, pogotovo među ljubiteljicama klasike. Bitno je i za naglasiti da je Boy model jedan od onih koji ima najvišu re-sale vrijednost tako da se smatra dobrom investicijom, pogotovo s obzirom na to da očekujemo barem još jedno podizanje cijena Chanel torbica ove godine.

Manja verzija Boy Handle torbice tako će od 15. siječnja biti 6700 američkih dolara, dok će srednja veličina imati cijenu od 7200 dolara. U varijanti s ručkom ili bez, Boy je omiljen model već čitavo desetljeće, a popularnost mu sigurno neće padati.

Chanel Boy Handle

Nešto mlađa, Coco Handle torbica predstavljena 2015. godine, također se smatra dobrom investicijom te drži i do 97 posto svoje vrijednosti na re-sale tržištu. Od sredine siječnja, cijene gotovo svih verzija ove torbice koje influencerice obožavaju narast će od 9 do 12 posto, što znači da ćete za Mini Coco Handle morati izdvojiti 4800 dolara, Small Coco Handle 5 tisuća dolara, Medium Coco Handle 5500 dolara, dok Large Coco Handle model jedini zadržava istu cijenu – 5900 dolara.

Chanel se ovom strategijom pokušava pozicionirati bliže luksuznoj modnoj kući Hermès – cijene pojedinih Chanel modela, točnije Jumbo i Maxi, u prošloj su se godini približile iznosima koji se izdvajaju za Birkin 25, a ta je francuska kuća također od nove godine povisila cijene modnih dodataka i obuće. Louis Vuitton isto pripada u tu skupinu – tijekom 2021. godine povisili su cijene čak pet puta, a svi brendovi mijenjanje cijena predstavljaju kao dio nove globalne strategije ili za to, pak, krive posljedice pandemije, povećanje cijene sirovine te radne snage i inflaciju. Koji god od ovih razloga bio istinit, povećanje cijena u retailu tjera brojne kupce da istražuju ponudu na re-sale tržištu luksuznih torbica koje zbog toga naprosto cvjeta. Je li re-sale budućnost i što će novo povećanje cijena koje je neminovno donijeti francuskim kućama Chanel, Hermès i Louis Vuitton, saznat ćemo uskoro.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, Pinterest