Ako se želite razveseliti kupnjom nakita ili pak poklanjate nakit za blagdane, imajte na umu da ovoga tjedna kreću popusti povodom Crnog petka.
Ove brendove stalno viđamo na Instagramu i nije ni čudo da imaju svoje vjerne kupce jer nisu preskupi, a nude prekrasne modele.

Monica Vinader (@monicavinader) Više od desetljeća Monica Vinader kreira neke od najljepših komada nakida koje viđamo po društvenim mrežama. Među prvima je otkrila formulu uspjeha te doslovno pokrenula revoluciju nudeći ne toliko skupi nakit načinjen od pozlaćenog srebra i dijamanata. Njena kompanija zarađuje 50 milijuna funti godišnje, a tajna uspjeha je francuska tehnika vermeil koju joj je otkrila majka. Vermeil je tehnika korištenja srebra ili bronce koji se umaču u zlato, kako bi se postigao efekt punog zlatnog komada nakita, ali bez astronomske cijene. Njen nakit nose i Kate Middleton i Bella Hadid, a tjedno proizvede preko 5000 narukvica prijateljstva, jednog od njenih najpoznatijih komada.

Missoma (@missomalondon)

Marisa Horden, vlasnica Missome, brend je pokrenula iz hobija, dok je još uvijek imala visoko plaćeni korporativni posao. Kako je njena strast prema nakitu i dizajnu počela prerastati u posao koji donosi zaradu, tako mu se u potpunosti posvetila. Na početku se mučila s traženjem svoje niše – nije uspijevala odrediti idealnu cijenu, pronaći pravu sirovinu, odrediti ciljanu publiku. Tada nije postojala srednja kategorija nakita, samo ili jako skupi ii vidno jeftini nakit, a ona je htjela predstaviti pristupačan, no ujedno visoko kvalitetan nakit. Kao i Monica Vinader, i Missoma nakit ima ogromnu bazu sljedbenika, surađuju sa svim najrelevantnijim influencerima, a nakit nose od Meghan Markle do Margot Robbie. 95% nakita prodaju online preko webshopa, a jedna od najuspješnijih kolekcija, koja ih je i postavila na radar brendova koje treba pratiti, jest ona s Lucy Williams s kojom suradnja traje već tri godine.

Daisy London (@daisy_jewellery)

Ruth Bewsey, direktorica Daisy Londona, priključila se kompaniji par mjeseci nakon osnivanja prije samo deset godina. Iako posao nije bio lagan, danas ova mlada kompanija proizvodi neke od najljepših komada nakita na online tržištu. Daisy također koristi uspješnu formulu pozlate srebra, a posebno su poznati po svom jednostavnom, svakodnevnom i vrlo nosivom nakitu. Posebno su postali popularni nakon vrlo uspješne kolekcije s britanskom blogericom Estée Lalonde, čija je prva kolekcija doživjela ogromni medijski odjek. Prije nekoliko tjedna predstavili su i drugu zajedničku kolekciju pod temom Goddess, slaveći žene kao božice. Njihov nenapadan nakit odličan je za slojevito slaganje ili za one koji vole minimalizam.

Maria Tash

Maria Tash je otvorila svoj prvi piercing salon u New Yorku 1993. godine. Nezadovoljna ponudom nakita za ukrašavanje tijela, započela je eksperimentirati s kombinacijama metala i debljine materijala kako bi bila u stanju kreirati delikatniji nakit koji se može slojevito nositi. Iako danas kreira i prstenje i narukvice, njen drugačiji dizajn naušnica bio je taj koji joj je donio slavu. Bušenje ušiju u njenom studiju znači da će vam osoba zadužena za vas razmotriti cijelu konstrukciju uha, najbolje mjesto i ugao bušenja kako bi se nakit mogao vidjeti i doći do izražaja. Svaki aspekt se mora razmotriti – postojeći pirsinzi, kut pirsanja, osobni stil te želje kupca. I ovo je kompanija kojoj su novi mediji puno pomogli. Odjednom je postalo stvar prestiža nositi Maria Tash nakit i pirsati se u njenom salonu, a na termin se čekalo i po nekoliko mjeseci. Marijina želja je biti prisutna u svim većim gradovima na svijetu, a za sada joj je to pošlo za rukom, osim u New Yorku, u Londonu, Rimu, Dublinu i Dubaiju.