Meet the brand: Phlur
Pamtite li miris osobe koja vam trenutačno nedostaje? Ako je odgovor da, utjehu možete pronaći u parfemu brenda Phlur koji je upravo taj miris zarobio u minimalističku staklenu bočicu. Miris je jedno od najjačih osjetila i najčešća poveznica sa sjećanjima pa ne čudi zato da obožavatelji mirisa traže upravo takve kreacije, a u tome se krije tajna uspjeha viralnog brenda Phlur.
Brend je postojao od 2015. godine, no prije nekoliko mjeseci doživio je potpuni rebranding te je miris “Missing Person” postao jedan od najpopularnijih na TikToku. Potražnja je do te mjere narasla da su se sve bočice rasprodale u Sjedinjenim Američkim Državama u roku od pet sati od samo jedne pozitivne recenzije, a rezultat toga je i lista čekanja od 200 tisuća osoba te činjenica da se brend se počeo prodavati i internacionalno (sada je dostupan i u Ujedinjenom Kraljevstvu).
Osim što očigledno imaju pravi hit – miris koji pruža osjećaj nostalgije i budi lijepa sjećanja, povezali su se i s influencericom i poduzetnicom Chriselle Lim, koju samo na Instagramu prati milijunska publika, što je doprinijelo visibiltyju u trenutku promjene vizualnog identiteta i smjera brenda. Priča brenda je da žele stvoriti mirise koji stvaraju određen ugođaj, pričaju priču i bude sjećanja, a kako bi to uspjeli angažirali su neke od najboljih noseva na tržištu, odnosno kreatore parfema kao što su Glossier You, Byredo Gyspy Water i Le Labo Santal 33.
Svaki od devet mirisa koji se nalaze u kolekciji brenda ima svoju priču i osjećaj koji predstavlja, a njihovoj privlačnosti doprinosi i činjenica da se nalaze u profinjenoj, minimalističkom pakiranju. Suptilan “Missing Person” savršeno se stapa s kožom, a među notama parfema nalaze se nektar bergamota, jasmin, ciklama, cvijet nerolija, cvijet naranče i bijeli mošus, a sudeći po oduševljenim recenzijama na društvenim mrežama zaista miriše na osobu koja vam nedostaje, no među mane se ubraja da je zbog tog mirisa koji podsjeća na prirodan miris osobe, presuptilan za one koji vole jače kreacije.
Iza parfema “Not Your Baby” stoji parfumer Jerome Epinette, poznat po ekstremno popularnom mirisu Byredo “Gypsy Water”. Ključne note ovog parfema su kardamom, bergamot, mimoza, ljubičica, mlijeko vanilije i sandalovina, a obožavatelji ga opisuju kao slatku, toplu i začinjenu kreaciju, koja je ujedno svježa i nosiva. Epinette je zaslužan i za “Apricot Privée” – voćnu kreaciju s breskvom, šljivom, kardamomom, absolutom jasmina, božurom i sandalovinom, a koju će obožavati i oni koji nisu fanovi voćnih mirisa.
Posljednji parfem koji je brend predstavio nosi naziv “Somebody Wood” i drvenast je miris Phlur obitelji. S notama bergamota, limuna, jasmina, šafrana, ciklame, sandalovine, vanilija mošusa, ambre, mahovine i cedrovine čini moćnu kreaciju stvorenu za hladnije dane.
Nova vlasnica Lim ima nos za biznis, a i parfeme, a među fanovima ovog brenda ubrajaju se i Rosie Huntington-Whiteley, Miranda Kerr, Marianna Hewitt – poznate dame koje su se okušale u beauty industriji i vode uspješne brendove. Zahvaljujući kvaliteti, pakiranju i utjecaju vlasnice, ali i društvene mreže TikTok uz pomoć koje je parfem postao viralan, ovaj je moderan, sustainable brend koji uz parfeme kreira i proizvode za njegu tijela u samo nekoliko mjeseci postojanja dosegao kultni status.
Gotovo svi mirisi koje kreiraju ističu se zbog delikatnosti i čine se poznatima, zbog čega potiču sjećanja i emocije, a ovaj brend je zbog toga postao fenomen na tržištu. Cijena Phlur parfema iznosi 26 funti za 9.5 mililitara, dok ćete za bočicu parfema od 50 mililitara morati izdvojiti 96 funti.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram