Meet the brand: Extreme Cashmere
Kupovina pod motom “malo, ali kvalitetno” u posljednje vrijeme je u trendu u modnoj industriji, no postoje brendovi koji su oduvijek kvalitetu, brigu o odjeću i dugovječnost imali u svojem etosu i time promovirali osviještenost prilikom kupnje i činili kontrast ekstremnom konzumerizmu po kojem je ta industrija poznata. Jedan od njih je i Extreme Cashmere, brend specijaliziran isključivo za komade od kašmira, koji je 2016. godine osnovala Saskia Dijkstra.
Priča o brendu u potpunosti je atipična jer je Dijkstra planirala u potpunosti ostati anonimna te, zapravo, i ne osnovati vlastiti brend. Zato su prvi komade koje je kreirala bili bez ikakve etikete i brandinga, a kad su oni koji su vidjeli njezine pulovere bili toliko ustrajni u tome da znaju tko stoji iza toga i gdje mogu nabaviti te komade, “prelomila” je i stvorila Extreme Cashmere – brend čije se etikete i dalje kreiraju tako da ih odrežete prije nošenja.
Inkluzivnost je također tema stalna tema razgovora u modnoj industriji, koja u većini slučajeva ostaje upravo to – samo tema razgovora. Extreme Cashmere inkluzivnost je doveo do najviše razine s obzirom na to da su njihovi puloveri uniseks te kreiraju modele koje pristaju svima, bez obzira na veličinu, visinu, oblik tijela ili, pak, godine. Upravo su zato svi komadi na njihovoj stranici one size i namijenjeni baš svima.
Baš ništa nije tipično kad je ovaj brend u pitanju, a njihova mit vodilja je da nema granica kad je odjeća u pitanju. “Jedan materijal, jedna veličina, sve prigode” – ono je što stoji na njihovom Instagramu jer tvrde da se njihovi komadi mogu nositi u svim sezonama te u svim prilikama. Pa se tako na stranici može pronaći kašmir kategoriziran po različitim prigodama od putovanja i chillanja kod kuće pa sve do večernjih izlazaka i vjenčanja.
Cilj brenda s bazom u Amsterdamu je stvoriti ultimativnu kašmir garderobu pa se tako u njihovim kolekcijama nalaze ne samo puloveri i kardigani, već i hlače, haljine, suknje i torbe od tog materijala. Specijalizirali su se za najkvalitetniji kašmir kojeg drugačijim čime pomoću iznenađujućih krojeva i posebne palete boja. Usmjereni su na to da kreiraju komade koji traje i koje ćete s radošću nositi iz godine u godinu.
Kad su klasičniji modeli u pitanju, poput kardigana i pulovera, posebnu notu komadima daju bojama i detaljima, no i dalje to ostaju veste namijenjene za svakodnevno nošenje. Najveći fokus stavljen je upravo na tradicionalni materijal koji koriste, a kojem kroz zanimljive krojeve iznova daju novi izgled.
Da inspiracija materijalom dizajnerskog tima nepresušna dokazuju zaista brojni komadi koje u bilo kojem trenutku možete pronaći na stranici koji su numerirani prema vremenu nastanka jer brend nema kolekcije ili sezonska predstavljanja komada, a i činjenica da se osnivačica marke bavila proizvodnjom high-end kašmira već više od 20 godina, za modne kuće kao što su Jil Sander i Joseph, prije nego je konačno osnovala vlastiti brend. Na to ju je potakla kreativnost i strast prema materijalu, ali i činjenica da više nije htjela pristajati na kompromise kad je žrtvovanje kvalitete nauštrb zarade u pitanju.
Kašmir nikada neće dosaditi ili izaći iz mode, a sa osviještavanjem više kupaca o važnosti ulaganja u kvalitetu ispred kvantitete, sve više će se taj materijal i brendovi koji promoviraju ovakvu filozofiju konzumiranja mode poput Extreme Cashmerea, biti u fokusu.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Extreme Cashmere, Instagram