Dina Dončević 30.09.2022.

Meet the brand: 4AM Skincare

U moru skincare brendova koji se svakodnevno lansiraju diljem svijeta nije se lako istaknuti – osim što vaši proizvodi moraju biti kvalitetni i djelotvorni, traži se i clean beauty formula, lijepo pakiranje i priča iza brenda koja će vas osvojiti na prvu. A upravo se istaknuti uspio brend 4AM Skincare jer, za razliku od drugih, ne promovira njegu lica kao wellbeing ritual tijekom kojeg ćete izdvojiti vrijeme za sebe i posvetiti se i razmišljanju dok njegujete lice, već proizvode koji će odgovarati onima koji vode užurban stil života i od njege kože ne žele stvarati ritual.

Njihova je priča, dakle, sasvim logična jer su uvidjeli rupu u tržištu – beauty industrija unazad nekoliko godina promovira skincare rutinu kao ritual, no istina je takva da mnogi i nemaju toliko vremena dnevno za posvetiti njezi kože. Tu uskaču prozivodi njujorškog brenda 4AM Skincare kojeg su prije nešto više od godinu dana osnovale Sabrina Sadeghian i Jade Beguelin.

Uz brzinu, ovaj brend promovira i manji broj proizvoda koji koristite za njegu lica te se proglašavaju brendom za minimaliste – po njima, tajna lijepe kože ne leži u velikom broju različitih proizvoda i samim time količine novaca koju biste trebali izdvojiti za njih. Osim što zaključuju da stavljanje proizvoda za proizvodom može biti zamorno, upozoravaju i na činjenicu da može biti i štetno jer ako sastojci nisu formulirani da djeluju zajedno, mogu se međusobno “poništiti” te tako niste ništa postigli.

U ponudi brenda 4AM Skincare nalaze se, zato, all-in-one proizvodi, koji su dovoljno bogati aktivnim sastojcima da mogu zamijeniti i do nekoliko proizvoda koje koristite. Jednostavnost i brzina rutine ljepote ono je što promoviraju maksimalno, a u njihovoj se kolekciji nalaze svega tri proizvoda – dva seruma te maska za okoloočno područje. Također, sam naziv brenda potječe iz činjenice da tvrde kako svojim proizvodima brišu sve tragove mamurluka na koži, odnosno da poništavaju štetne posljedice koje tulumarenje i konzumacija alkohola mogu ostaviti na licu.

Serum “The Rise” sastoji se od vitamina C, ekstrakt sjemenki kave i ergotionein koji štite kožu od negativnih efekata koje alkohol može ostaviti na licu. Antioksidansi u serumu pripremit će vaše lice za dana, odnosno pojačat će zaštitnu barijeru kože, ostaviti je sjajnom, nahranjenom i blistavom.

Serum “The Rest” formuliran je s niacinamidom i vitaminom B te će vam pomoći da se probudite sa sjajnom kožom, kao da ste uspjeli uhvatiti osam sati sna tijekom noći. Ovaj je serum iznimno hidratantan, ima anti-age efekt te će “probuditi” umornu kožu, pomladiti je, poboljšati elastičnost te izbrisati sitne linije i borice. Koža će, nakon nanošenja ovih seruma, biti glađa, nestat će crvenilo i diskoloracije, a bit će i dubinski nahranjena.

Posljednji proizvod koji su predstaviti, a u skladu je s party lifestyleom su maske za okoloočno područje pod nazivom “Overtime”. Maske za područje ispod očiju izrađene su od silikona na kojem je otisnut slogan brenda: “Late night, eary mornings”, a namijenjene su za pojačavanje djelovanja seruma ili kreme koje koristite za okoloočno područje. Maske koje se mogu koristiti više puta pojačavaju upijanje vaših omiljenih skincare sastojaka u kožu, hidratantne su i djeluju na uklanjanje borica oko očiju.

Sve je ovo zapakirano u chic, minimalistička pakiranja, koja pažnju privlače i izborom crne boje, koja je atipična za beauty industriju. Cijena seruma iznosi 69 američkih dolara, dok je maska za okoločno područje dostupna po cijeni od 16 dolara. Ako vam se sviđa filozofija ovog brenda, njihovu priču možete otkriti na službenoj stranici 4AM Skincare.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: 4AM Skincare, Instagram