Dina Dončević 11.05.2021. Fashion

MagMe Pick: Sunčane naočale Izipizi Studio Slim Collection

Zara Hrvatin, jedna od domaćih influencerica, prepoznatljiva je po svom održivom lifestyleu i životu u skladu s prirodom, a upravo taj stil idealno se uklopio u ovogodišnju Izipizi Studio kolekciju koja također slavi održivost i prirodu. Priča o uspjehu trojice mladih poduzetnika iz Pariza, uvjerenih da bi se ideja o klasičnim jeftinim naočalama za čitanje u prodaji u supermarketima i ljekarnama mogla preispitati pokorila je svijet uniseks, pristupačnim, kvalitetnim, modernim, a istovremeno univerzalnim naočalama za cijelu obitelj.

U želji da se stvori ultra tanki model naočala, inspiriran metalnim okvirima, konceptu koji se temelji na vrhunskoj kvaliteti i dizajnu, dodan je i sasvim novi termin – održivost. Povod je lansiranje nove linije sunčanih i naočala za čitanje – Izipizi Studio Slim Collection koja kombinira pop oblik nadahnut devedesetima s okvirom napravljenim od inovativnog materijala na 45% bio-bazi izrađenog s ricinusovim uljem, 20% tanji i 40% lakši od najpoznatijeg modela Izipizija, # D. To značajno smanjuje uporabu neobnovljivih materijala, a time i emisiju CO2 tijekom faze proizvodnje. Dostupna u crnoj, krem i blijedo crvenoj boji, nova linija naočala nalazi se u tankom i ekološkom pakiranju.

U skladu s novim smjerom u smislu održivosti kojim je studio Izipizi krenuo u želji da aktivno sudjeluje u očuvanju prirode, uloga ambasadorice Izipizi Studio Slim kolekcije pripala je influencerici Zari Hrvatin. Zara strastveno propagira povratak prirodnom načinu života te je i sama krenula u uzbudljivu avanturu suživota s prirodom pa tako putem Instagram profila i YouTube kanala: Sun & Moon – Garden dijeli iskustva iz života u skladu s prirodom.

Svakim danom smo sve svjesniji kolika je važnost u očuvanju prirode, a posljednji Izipizi Studio Slim Collection projekt je dio plana ambicioznog i hvalevrijednog cilja koji si je Izipizi zadao 2020. godine, povodom desete godišnjice brenda: smanjiti ugljični otisak naočala za 50% u roku od tri godine prilagodbom načina transporta robe i promišljanjem o novim načinima trgovine.

Fotografije: @zarahrvatin, @lukaradikovic