Dina Dončević 10.10.2022. Beauty

MagMe Pick: Byredo Eyes Closed parfem

Jedna od najpopularnijih niche parfemskih kuća na svijetu Byredo lansirala je novi miris, olfaktivnu kreaciju posvećenu ljubavi. Luksuzan europski beauty brend, kojeg je 2006. u Stockholmu osnovao Ben Gorham, poznat je po tome da u svojim mirisima pokušava potaknuti emocije i sjećanja – omiljene trenutke iz života pokušavaju zarobiti u minimalističku staklenu bočicu. A ništa drugačiji nije ni novi eau de parfum Eyes Closed.

Byredo Eyes Closed je olfaktivno iskustvo koje podsjeća na bliskost i ljubav, a osnivač i kreativni direktor niche kuće izjavio je da je inspiraciju pronašao u suprotnome, osjećaju odvojenosti i udaljenosti koje su mnogi osjećali u posljednje dvije godine. Ovaj parfem je tako njegov način da se ta udaljenost savlada te poručuje da bismo se trebali odmaknuti od ekrana koji samo simuliraju bliskost.

View this post on Instagram

A post shared by BYREDO (@officialbyredo)

Iako zatvaranje oči simbolizira odvajanje od stvarnog svijeta, zatvaranje oči dolazi i ruku pod ruku s osjećajima užitka poput poljupca. Iz brenda poručuju da zatvorene i otvorene oči mogu simbolizirati značajnu razliku – jeste li zaljubljeni ili ne, osjećate li emocije iskreno ili ih glumite… Isti motiv zatvorenih očiju i što one znače za ljubav, iz kojeg je kuća Byredo izvukla inspiraciju za novi parfem, zaokuplja fotografa Alasdair McLellana. “Zatvorene oči motiv su moje fotografije. Odvijek mi se to sviđalo – postoji ranjivost u tom motiv. San, ekstaza, smijeh, smrt… Možda je klišej, ali izaziva svakakve emocije; neke stvari koje su ostale neizrečene samo se osjećaju, i za osobu na slici i za onoga koji gleda”, izjavio je umjetnik.

A upravo je gledavši fotografiju “The Perfect Kiss” na kojoj se par ljubi zatvorenih očiju Gorham došao na ideju kreiranja mirisa koji će uhvatiti taj osjećaj. To je uspio učiniti mirisima cimeta i kardamoma koji se pojavljuju kao gornje note parfema, mirisima mrkve, đumbira i maslaca irisa te bazom od nota pačulija i papirusa.

Naime, gornje note cimeta i kardamoma, jednih od najstarijih mirisa, podsjećaju na miris tople kože, pa samim time i bliskosti, dok mrkva, maslac irisa i đumbir istovremeno komplementiraju tim mirisima vrh, a opet daju svježinu i daju parfemu zanimljivu notu. Papirus i pačuli u bazi pretvaraju ovaj parfem u onaj koji će obožvati ljubitelji drvenastih mirisa, ali i oni koji žele mirisom pobuditi osjećaj intime, nježnosti i bliskosti.

Iznimno zanimljiva kombinacija nota, kao i priča iza parfema, čini ovo jednim od najuzbudljivijih novih mirisnih kreacija, a dostupna je za kupnju putem službene stranice brenda po cijeni od 145 eura za 50 mililitara parfema.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Byredo