Tara Grbčić 29.01.2018.

Luksuzni modni brendovi u ulozi ugostitelja

Još prošle godine smo pisali o novom baru u Londonu koji je otvorio Ralph Laurent.  Radi se o novom konceptu uživanja u hrani i piću s potpisom. Nositi određeni brend na sebi znači i živjeti određenim životnim stilom, a ovaj koncept wine&dinea nudi upravo to. U Ralph’s-u je sasvim normalno popiti popodnevni čaj uz čašu vrhunskog šampanjca.

Veliki uspjeh koji je Ralph’s polučio vidi se i u činjenici da je samo nekoliko mjeseci nakon otvaranja bara u Londonu, novi niknuo na 5. aveniji u New Yorku.

U Tokyju ljubitelji visoke mode i fine hrane mogu svakodnevno uživati u restoranima poput Chanela, Bvlgaria i Dunhilla.

Bvlgari, Tokyo

Vidljivo je da se ovaj trend širi, no zbog čega luksuzni modni brendovi sve više imaju potrebu ulaziti u ugostiteljsku domenu posla?

Upravo zbog pružanja vrhunskog iskustva. Nikome danas više nije dovoljno samo moći kupiti određeni brend, njega se treba i doživjeti.

Kada se 2013. otvarao dućan muškog brenda Hackett London na Regent Streetu, otvoren je i gentlemen’s club upravo s namjerom izgradnje punog iskustva kupovine.

“Poznato je da muškarci ne troše mnogo vremena u trgovinama kupujući, tako da smo osjećali da su besplatni gin i tonici veliki poticaj za povećanje vremena pregledavanja odjeće i na kraju za povećanje prodaje”- Vincente Castellano, direktor u Hackett London kompaniji

Diljem cijele Zemlje postoji 13 Armani restorana i kafića, a sam Giorgio Armani ističe kako je oduvijek htio kreirati kompletno Armani iskustvo, odnosno životni stil brenda, a restorani i kafići su mu se činili kao logično proširenje usluga.

Armani, Dubai

Prošlog mjeseca Gucci je iznenadio svojim kafićem koji je otvorio u Šangaju, a ubrzo je uslijedio i restoran u Firenci.

Gucci, Firenca

Gucci je definitivno prešao granice spajanja visoke mode i ugostiteljstva. Drugim riječima, jedan od trenutno najpopularnijih brendova odlučio je otići i korak dalje. Gucci Garden, otvoren u Firenci, poseban je concept store, odnosno kombinacija restorana, dućana i muzeja.

Kako je nedavno predstavio svoju home kolekciju, Gucci je prostor uredio u svom dizajnu, a nalazi se u Gucci Moseo zgradi na Palazzo della Mecanzia. Guccijev cilj svakako je tradicionalni koncept retrospektive u muzeju pretvoriti u kreativan prostor gdje se odjeća, umjetnost i dodaci prikazuju kao na izložbi.

Oko 50 stolova ispunit će hrana poznatog chefa s Michelinovom zvjezdicom, Massima Boture, a jelovnik je u potpunosti prilagodio Guccijevom životnom stilu, s talijanskim štihom.

Za sve one koji maštaju o Breakfast at Tiffany’s scenariju, snovi su se upravo ostvarili. Tiffany’s & Co. je prije dva mjeseca otvorio flagship dućan, u sklopu kojeg se nalazi Blue Box Café, odnosno restorančić u kojem je moguće pojesti doručak za samo 29$ ili ručak za 10 dolara više.

Tiffany’s, New York

Kompletan prostor uređen je u Tiffany plavoj boji, uključujući zidove, namještaj i posuđe.

Pretenciozno ili ne, novi koncept širenja iskustva brenda na ugostiteljstvo itekako funkcionira. Sve dok kupujemo iskustvo, a ne predmete, možemo očekivati i pojavu brendiranih usluga. Veliki izbor raznih brendova čini konkurentnost na tržištu izraženijom, a što se više veliki luksuzni brendovi bore tko će pružiti bolje iskustvo, potrošači će veću moć odabira.

Foto: Tiffany’s, Bvlgari, Gucci, Ralph Laurent, Armani