To što smo primorani više provoditi vrijeme doma, ne znači nužno da smijemo zanemariti tjelesnu aktivnost. Dapače, sada je možda više nego inače potrebno naći načine kako se rekreirati, te za one koji su do sada bili u treningu, zadržati zdrave životne navike.

Zato donosimo nekoliko ideja kako da vježbate sami kod kuće, i to bez potrebne opreme koju vjerojatno niti nemate pri ruci. Ovakve treninge možete odraditi odmah ujutro. A super stvar je što nakon njih možete odmah pod svoj tuš, a zatim sjesti i raditi. Sve u tren oka i potpuno besplatno. Možda nikad nije bilo niti lakše u svoju rutinu ubaciti vježbanje.

Youtube kanal Emi Wong

Emi na svom kanalu donosi jednostavne videe koje lako možete pratiti u svome domu. Jedino što vam treba je prostirka, ili ako je nemate, tepih. Njeni videi su odlični jer kratko traju, u prosjeku većina ih je 10 do 15 minuta, no ima i duljih varijanti, za one izdržljivije. Možete birati između treninga za cijelo tijelo, ili pak za točno određeni dio. Treninzi od 15 minuta sastoje se od 15 vježbi. Za tren oka ste gotovi.

Instagram TV Dora Body Studija

Jedan od najboljih pilatesa u Zagrebu nudi Dora Body Studio, koji fokus ima na zdravlju i točnosti pokreta. Nije bitno koliko žustro radite, bitno je koliko kvalitetno radite, i to je ono na što će vas trenerica Dora Kraljević uvijek u svojim vježbama podsjetiti. Dobro je to da je Dora odlučila u ovo izazovno vrijeme sa svima podijeliti svoje vježbe koje objavljuje potpuno besplatno putem svojeg Instagram profila, i na taj način doprinosi zdravlju svih nas. Objavljuje tri videa tjedno, traju do 15 minuta, a možete birati između pilatesa, vježbi mišića ili aktivno-pasivnog treninga. Izdržljiviji mogu isti trening ponoviti i dvaput za redom.

Aplikacija Home Workout

Ova aplikacija može dobro doći i muškarcima. Na početku programa odgovarate koji je vaš cilj – izgubiti na kilaži, tonirati tijelo ili graditi mišiće. Nakon toga ispunjavate jeste li muško ili žensko, te na koji biste se dio tijela htjeli fokusirati. Također, odabirete svoj stupanj – jeste li početnik, vježbate li povremeno, ili ste napredni vježbač. Možete birati među vježbama od 8 do 40 minuta te postavljati tjedne ciljeve.

Aplikacija SixPackin30Days

Imate li malo konkretnije ciljeve, poput izvježbavanja svojih trbušnih mišića, ova aplikacija je upravo za vas. To je sestrinska aplikacija Home Workouta, te uz nju možete pronaći i aplikacije za ostale dijelove tijela. Svaka od njih funkcionira na isti način – označite cilj, u kojem ste stupnju vježbanja, jeste li muško ili žensko, a onda vaše vježbanje može početi.

Koju god opciju odabrali, bitno je da u ovom periodu vježbate i radite na sebi, bez obzira na okolnosti. Zdravlje je bitnije nego ikad.