Tara Grbčić 02.11.2016.

Instagram uvodi novu shopping opciju

Instagram je trenutno jedna od najpopularnijih aplikacija na svijetu, a iako je prvotno služila samo kao mreža za postavljanje fotografija, od kada je Facebook preuzeo vlasništvo nad Instagramom on nudi sve više featurea. Mogućnost zumiranja fotografija, postavljanje fotografija raznih oblika (a ne samo kvadratnog oblika kao na početku), InstaStory i mogućnost vođenja više računa u jednoj aplikaciji samo su neke od novosti koje su uvedene u zadnjih godinu dana. Sada su u Instagramu otišli korak dalje u prilagodbi ostalim društvenim mrežama mogućnošću kupovine preko te aplikacije.

Do sada je ta mogućnost postojala isključivo preko posrednih aplikacija poput LiketoKnow.it, no od idućeg tjedna kreće testna faza kupovine direktno preko Instagrama.

instagram-shoppable

Aplikacija je dogovorila partnerstvo s 20 brendova poput Kate Spade, JackThreads i Warby Parker, a vjerujemo da neće proći puno vremena dok se svi vodeći brendovi uključe u ovu priču. Shoppable postovi imat će mogućnost „tap to view“ u lijevom donjem kutu fotografije. Nakon klika, pojavit će se tag na svim dijelovima fotografije koji sadrže proizvod koji je moguće kupiti, te će se prikazati cijene istih. Nakon klika na neki od tagova Instagram vodi do detaljnog pregleda proizvoda i mogućnosti za instant kupovinom klikom na Shop Now.

https://vimeo.com/189697604

Tokom faze testiranja, koja kreće sredinom idućeg tjedna, ova opcija bit će dostupna isključivo u SAD-u, te će se vrlo uskoro prezentirati i ostatku svijeta.