Početkom prošle godine Gucci se upustio u ugostiteljske vode otvorivši restoran u Firenzi. Projekt kojeg su zamislili i ostvarili, zanimljiva je kombinacija restorana, butika i izložbenog prostora.
Naravno, luksuzna modna marka pod okriljem Kering grupe, ništa nije prepustila slučaju. CEO Marco Bizzarri udružio je snage sa svojim prijateljem Massimom Botturom, jednim od najboljih chefova na svijetu. Massimo je vlasnik restorana Osteria Francescana u Modeni, ima 3 Michelinove zvjezdice, a nakon što je dvije od tri godine bio proglašen najboljim restoranom na svijetu, sada je izvan konkurencije kako bi natjecanje ostalo zanimljivo.

Veseo i pun duha, Massimo je već iste godine, kada je Gucci Osteria da Massimo Bottura krenuo s radom u siječnju 2018. godine, restoranu priskrbio Michelinovu zvjezdicu.

Foto: www.gucci.com

Massimo nije skrivao ambicije i želju da s Guccijem nastavi suradnju. Nije se previše dvoumio oko Los Angelesa – ni New York, ni Pariz ni London nisu mu bili toliko privlačni. Guccijev butik na Rodeo Driveu ima prekrasnu terasu na samom vrhu zgrade s privatnim ulazom, što smatra idealnim. Kao što se Gucci u svijetu mode igra novim idejama inspiriranim prošlošću kreirajući novu estetiku, tako se i on planira igrati slažući jelovnik u restoranu.

Foto: www.shawmut.com

Širenje posla izvan granica mode i ulazak u druga područja luksuznog lifestylea polako postaje sve veći trend. Ralph Lauren otvorio je uspješan The Polo Bar, Prada je vlasnica Pasticceria Marchesi, Burberry je vlasnik Thomas’sa, a ispred Tiffanyjevog The Blue Box Cafea u New Yorku stvaraju se redovi. Brendovi LVMH grupacije također se okreću restoranskom biznisu pa je tako i Dior nedavno potvrdio kako razmišlja o otvaranju restorana na Rodeo Driveu, namijenjenom klijentima više platežne moći, koji će biti izravna konkurencija Guccijevom.
Također, LVMH grupacija je prošle godine za 100 milijuna dolara kupila 600 kvadrata na Rodeo Driveu, da bi nakon par mjeseci uložili i otkupili preko 2200 metara kvadratnih poslovnog prostora od Brook Brothersa, za vrtoglavih 245 milijuna dolara, s ambicijom otvaranja hotela. Krajem godine, otkupili su i dodatnih 2500 kvadrata te time zagospodarili ogromnom površinom Rodeo Drivea. Kakav hotel imaju na umu, te koliko će otvaranje Diorovog i Guccijevog restorana oživiti stari sjaj kultne ulice, ostaje nam da tek vidimo.