Chanel otkrio novu kampanju na kojoj su radili Martin Scorsese i Timothée Chalamet
Kampanja koju je režirala filmska legenda Martin Scorsese i koju je utjelovio glumac i ambasador Bleu de Chanel Timothée Chalamet otvara novu eru za kultni miris kuće
Inspirirani magnetskom privlačnošću i bezvremenskim duhom ovog svježeg, blistavog mirisa, Scorsese, ikona, i Chalamet, jedan od najhrabrijih glumaca ove generacije, surađivali su po prvi put u stvaranju suvremene slike slobodne, odvažne i odlučno samootkrivanje.
FIND YOUR BLUE, FIND YOURSELF
Nakon što je 2010. režirao prvu kampanju Bleu de Chanel, Martin Scorsese ponovno koristi svoj kreativni genij kako bi prikazao mnoge aspekte čovjeka koji kroji vlastiti put. U svijetu u kojem nas sjajna svjetla slave obično zaslijepe za stvarnost, Timothée Chalamet portretira čovjeka koji kreće u potragu da pronađe sebe, slijedeći samo vlastiti instinkt, u duboko iskrenoj ulozi napisanoj samo za njega.
“Svijet se promijenio. Postoji još jedan aspekt slavne osobe na neki način. Što je još ekstremnije nego prije 10 ili 15 godina”, rekao je Martin Scorsese. Film američkog redatelja istražuje delikatnu ambivalentnost između pretjerane eksponiranosti koja dolazi sa slavom, zbog koje glumac živi insceniranu verziju svog života i njegove duboke želje da traži autentičnost u svom zanatu. Poput poziva na prihvaćanje vlastite suštine, scene pune kontrasta snimljene u crno-bijeloj tehnici prikazuju dualnost između slavne ličnosti lika i njegove tamne strane, dok bljeskovi plave boje, koja simbolizira nadu, pružaju tračak optimizma.
View this post on Instagram
Ova razigrana upotreba boja kulminira u završnoj sceni, u kojoj se Chalametov lik, uronjen u tajanstvenu i karizmatičnu plavu boju, suočava licem u lice sa svojom unutarnjom istinom, ilustrirajući poruku kampanje: “Pronađi svoju plavu boju, pronađi sebe.”
“Bleu de Chanel ima pravu količinu uvjerenja i intenziteta da predstavi čovjeka koji odbija biti ukalupljen. Čovjek koji odbacuje fasade i koji se ne boji dopustiti da se ranjivost pokaže kroz njegovu čvrstu, razoružavajuću vanjštinu”, istaknuo je Olivier Polge, parfumer-kreator kuće Chanel.
View this post on Instagram
Jedinstvena kampanja približava ikoničan muški miris mlađim generacijama, a svaka verzija Bleu de Chanel je drugačija, bilo da odaberete Eau du Parfum, Parfum ili Eau de Toilette varijantu, što osigurava da će svaki muškarac pronaći idealnu za svoj stil života i ukus.
View this post on Instagram
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Chanel