Born Dreamer, jedan od najpopularnijih mirisa na TikToku, od sada dostupan i u Europi!
Charli D’Amelio poznata je kao najveća digitalna zvijezda i kraljica TikToka te svakodnevno dijeli svoj život s gotovo 150 milijuna pratitelja. Zahvaljujući tome, ova američka influencerica nije samo jedna od najpopularnijih zvijezda na internetu, već i simbol digitalne generacije Z. Njen prvi debitantski miris “Born Dreamer” izašao je u lipnju u SAD-u, a sada je vrijeme za lansiranje na europsko tržište zahvaljujući Douglasu.
Charli D’Amelio svoj dugogodišnji san o stvaranju vlastitog mirisa pretočila je u vegansku, ekološki održivu toaletnu vodu s jasnom osobnom porukom koju prenosi svojoj zajednici – “Svi smo mi rođeni sanjari”. U kreiranju prvog mirisa sa svojim potpisom bila je uključena u svaki korak i sami proces stvaranja. “Oduševljena sam i počašćena što sam postala partner s Douglasom i što imam priliku podijeliti Born Dreamer sa svojim obožavateljima diljem Europe”, otkrila je D’Amelio.
“Izgradnja ovog brenda od temelja bio je pravi, dugotrajni rad pun ljubavi. Od ručnog odabira mirisnih nota i dizajniranja bočice, do osobnog odabira obožavatelja na TikToku koji će sudjelovati u kampanji, uživala sam u svakom dijelu ovog putovanja i jedva čekam nastaviti gledati razvoj i rast svog brenda”, izjavila je.
Prema riječima Isabell Hendrichs, glavne direktorice za asortiman i nabavu Douglas grupe, lansiranjem mirisa “Born Dreamer” na europsko tržište, Douglas odgovara na sve veći interes za suradnju s autentičnim utjecajnim osobama i posebno cilja na generaciju Z. “Kao primarni i odvažni alat za društvene mreže, TikTok odražava trendove među našom mladom, digitalnom ciljnom skupinom. A sada je Douglasov TikTok kanal dosegao 320 tisuća pratitelja u jednoj godini. Uistinu smo uzbuđeni zbog partnerstva s Charli D’Amelio, koji također odražava rastuću ekološku svijest među mladima. Ovo partnerstvo još jednom dokazuje da smo kao vodeći europski dobavljač vrhunskih proizvoda za ljepotu i zdravlje, također glavna adresa za mlađe generacije”, izjavila je Hendrichs.
Douglas kao vodeća europska platforma za vrhunsku ljepotu, zdravlje i životni stil nadahnjuje kupce da žive vlastitu vrstu ljepote nudeći dosad neusporediv asortiman. Sukladno tome, Douglas širi i razvija svoje snažno iskustvo oslanjajući se na ekskluzivne suradnje s influencerima, koje su se dosljedno pokazale učinkovitim putem za dosezanje velike i mlađe ciljne skupine – digitalne generacije Z.
Mirisni debi D’Amelio izraženog je mirisa zahvaljujući svježoj kompoziciji voćne Anjou kruške i cvjetnih cvjetova jasmina. Ovu ženstvenu notu naglašava narančina kora koja se sjedinjuje s toplom harmonijom kašmira i cedrovine, jantara i mošusa. Rezultat je kreacija koja se individualno razvija na koži i stupa u interakciju s tjelesnom kemijom svog nositelja. Sastojci iz održivog uzgoja kao što su prirodni alkohol šećerne trske i jasmin zaokružuju ovo čisto iskustvo mirisa. Osim toga, ambalaža se sastoji od 100% recikliranog materijala i može se ponovno puniti.
Nova toaletna voda Charli D’Amelio Born Dreamer po cijeni od 43 eura za 50 mililitara, kao i bočica za ponovno punjenje od 75 mililitara po cijeni od 33 eura dostupne su za kupnju u Douglas parfumerijama i na douglas.hr.
Fotografije: PR