Beauty i wellness trendovi za 2021. godinu

Ne skrivamo koliko se veselimo novoj godini, novim počecima i novim, pozitivnim trendovima. Volimo pratiti promjene u beauty svijetu te uvijek istražujemo nove trendove i prenosimo ih s nadom da je riječ o promjenama koje ne samo da su dobre za nas, naše zdravlje i ljepotu, već i planet.

Ove smo godine svi smo veću pažnju poklanjali brizi o zdravlju, pa i onom psihološkom, wellbeingu, borili smo se za jednakost i sve više imali obzira prema očuvanju Zemlje i smanjenju zagađenja. Beauty industrija više nego ikad preusmjerila je pozornost na osviještenost te pojačala brigu o manjem zagađivanju i štetnim sastojcima, a pet najzanimljivijih beauty i wellness trendova iz koji nas očekuju u 2021. godini, pročitajte u nastavku.

Skinimalism

Veliki broj ljudi nastavit će raditi od kuće, pa će zoom sastanci te oni preko telefona mijenjati one “licem u lice”, naša rutina šminkanja poprilično se svela na minimum. Umjesto tekućeg i pudera u kamenu, ruža i sjenila, na tron su zasjele hidratantne kreme, CC kreme ili korektori na krucijalnim mjestima. Na Pinterestu je zabilježen četverostruki rast pretraga korisnika za prirodnim lookom, a 180 posto više korisnika je u tražilicu upisalo riječi “prirodna svakodnevna šminka”. Upravo zato, opuštena beauty rutina smatra se trendom koji će dominirati 2021. Skinimalism je zavladao i režimom njege kože, pa je upravo ova kategorija s trona skinula makeup. Posebno su traženi višenamjenski proizvodi kojima minimiziramo vrijeme provedeno pred ogledalom, a povećavamo efikasnost.

Zaštita kože od plave svjetlosti

Jedan od učinaka pandemije je i činjenica da je gotovo sve u našem životu postalo digitalizirano. Iako štetni učinci plavog svjetla na kožu nisu tajna, beauty industrija otkriva nove, inovativne sastojke koji mogu pomoći u borbi protiv negativnih učinaka. Zato se na deklaraciji sve više proizvoda navodi upravo ova zaštita kao jedno od glavnih obilježja, a rosa rubiginose, likohalkona A, kurkuma i alge postali su neki od glavnih saveznika beauty industrije te se sve češće koriste u kozmetici.

Zdravlje kose i vlasišta u u fokusu

Posebna briga iduće bi se godine trebala usmjeriti na vlasište – na kraju, i to je koža! Novi trendovi uključuju plazmu bogatu trombocitima (injekcije “tekućeg zlata” koje pomažu pri gubitku kose), pristup “iznutra prema van” (korištenje dodataka koji pomažu u zdravlju kose) i detoks vlasišta (botoks na tjemenu) za masno vlasište. Također, kako po nekim istraživanjima kosu dotaknemo više od deset puta u satu, ona postaje onečišćena nizom bakterija i virusa. Neke su se kompanije već okrenule razvijanju antibakterijske linije za njegu kose s antimikrobnim sredstvima za dezinfekciju koje uklanjaju prljavštinu i viruse.

Clean beauty kozmetika i transparentnost glavni su zahtjevi korisnika

Beauty brendovi koji promoviraju transparentnost sastojaka sve više dobivaju na popularnosti. Potrošači s pravom žele znati što se nalazi u kremi ili šamponu kojeg koriste. Upravo je pritisak javnosti na to da imaju uvid u ono što stavljaju na kožu natjerao kompanije da usmjere svoje napore prema istraživanju održivijih formula, bilo putem pakiranja, formulacija ili smanjenjem svog ugljičnog otiska. Uz clean beauty pokret povećala se i zanimacija za klinički dokazanim proizvodima te proizvodima u rangu medicinskih. “Formulirano bez…” je postala jedna od najvažnijih oznaka na proizvodu na koju su potrošači počeli obraćati pozornost. Također, znatan porast imaju i proizvodi koji sadrže probiotike i prebiotike.

Potreba za snom

Istraživanje je pokazalo kako 60 posto ljudi diljem svijeta pati od isprekidanog sna zahvaljujući tjeskobi i neizvjesnosti uzrokovane pandemijom. Ne čudi činjenica da u godini tijekom koje smo tjednima bili zatvoreni doma, odvojeni od ljudi, posla i rutine svakodnevice, u kojoj smo bili u konstantnoj brizi o zdravlju, u kojima se mnogima promijenio poslovni ili bračni status, da je stres utjecao na kvalitetu sna. Sve više na popularnosti dobivaju proizvodi koji omogućavaju mirnu i opuštenu atmosferu, kao i aplikacije poput popularne Calm za lakše uranjanje u san. Smatra se da će beauty proizvodi koji će pružati umirujući, spa doživljaj, poprilično dobiti na popularnosti.